کد خبر: 192980
A

معاون تجهیز مدارس: یک سوم مدارس استان تهران فرسوده هستند

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی می‌تواند به شکل‌های مختلفی بر رونق مدرسه سازی اثر بگذارد گفت: سال گذشته آورده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را در حوزه خیران شاهد بودیم.

معاون تجهیز مدارس: یک سوم مدارس استان تهران فرسوده هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی می‌تواند به شکل‌های مختلفی بر رونق مدرسه سازی اثر بگذارد گفت: سال گذشته آورده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را در حوزه خیران شاهد بودیم.

رضا مظلوم ساکی با بیان اینکه موضوع مشارکت‌های مردمی در حوزه مدرسه‌سازی بسیار اهمیت دارد گفت: مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی، در بستر مشارکت داوطلبانه و مردمی در جامعه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته استان تهران در حوزه مشارکت و همراهی خیرین در حوزه ساخت‌وساز و توسعه فضا‌های آموزشی روند رو به رشدی داشت افزود: این رشد به گونه‌ای بود که آورده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را شاهد بودیم که در نوع خود بی نظیر بود. این همکاری و مساعدت مردمی نشان از توجه ویژه و تعامل بیش از پیش خیّران و نیت خیرخواهانه انسان‌هایی دارد که به عشق فرزندان کشور گام برمی دارند.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه با حضور موثر و جدی خیرین در استان تهران کارگاه ساخت‌وساز و نهضت بزرگ مدرسه‌سازی شکل گرفته و روز به روز در حال توسعه است ادامه داد: این کار نوید روز‌های پر امیدی را می‌دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر