کد خبر: 197711
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از پیش بینی یک زن عرب در مکه از به رهبری نرسیدن آیت الله منتظری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷ سال پیش در چنین روزی یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۷۶ خود نوشت:آقای محی الدین حائری شیرازی پیشنهاد داشت که وقت بگذارم برای کلاسیک کردن مبانی حکومت اسلام به سبک دانشگاهی و اظهار تمایل نمود که از شیراز به قم برود. از وضعی که برای حاکمیت بعد از انتخابات پیش آمده اظهار نگرانی کرد. خوابی از پاسدارش نقل کرد که امام‌ را در خواب دیده و ار ایشان پرسیده که میراث شما را چه کسی حفظ خواهد کرد امام اول به آیت الله خامنه ای اشاره کردند سپس به من و از قول خانم مرضیه دباغ نقل کرد که در زمان امام و در عهد قائم مقامی آقای منتظری در مکه با یک خانم عرب برخورد کرده که او گفته بعد از امام آقای منتظری رهبر نمی شود و بلکه آقای خامنه ای رهبر می شود. از یک بعدی بودن دفتر رهبری انتقاد دارد.

روایت هاشمی رفسنجانی از پیش بینی یک زن عرب در مکه از به رهبری نرسیدن آیت الله منتظری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷ سال پیش در چنین روزی یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۷۶ خود نوشت: ...آقای محی الدین حائری شیرازی پیشنهاد داشت که وقت بگذارم برای کلاسیک کردن مبانی حکومت اسلام به سبک دانشگاهی و اظهار تمایل نمود که از شیراز به قم برود. از وضعی که برای حاکمیت بعد از انتخابات پیش آمده اظهار نگرانی کرد. خوابی از پاسدارش نقل کرد که امام‌ را در خواب دیده و ار ایشان پرسیده که میراث شما را چه کسی حفظ خواهد کرد امام اول به آیت الله خامنه ای اشاره کردند سپس به من و از قول خانم مرضیه دباغ نقل کرد که در زمان امام و در عهد قائم مقامی آقای منتظری در مکه با یک خانم عرب برخورد کرده که او گفته بعد از امام آقای منتظری رهبر نمی شود و بلکه آقای خامنه ای رهبر می شود. از یک بعدی بودن دفتر رهبری انتقاد دارد.

آقای مصطفی پورمحمدی از وزارت اطلاعات آمد از پاشیده شدن نیروهای اطلاعاتی با فشار دوستان آقای خاتمی اظهار ناراحتی کرد و نیز از من درخواست داشت که بیشتر در جامعه حاضر شوم و برای دفاع از روحانیت که مشکل پیدا کرده و نیز تقویت رهبری صحبت کنم.

آقایان ابوالقاسم آشوری معاون عمرانی و قاسم تقی زاده معاون خدمات شهری شهرداری تهران آمدند و برای نجات مدیران زندانی شهرداری استمداد کردند.

آقای دکتر حسن روحانی آمد درباره وضع مجلس و عوامل عدم توفیق اکثریت در انداختن افرادی از کابینه و نیز وضع مرکز تحقیقات استراتژیک و وضع کابینه مذاکره کردیم.

شب میهمان رهبری بودم درباره سفرم به الموت و برنامه کوهنوردی ایشان و ساخت کارخانه تولید آب سنگین گفت و گو کردیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر