کد خبر: 192799
A

٩٠ درصد از روستاهای بوکان دچار کمبود آب هستند

نماینده بوکان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: سختی قطع آب و برق را به خوبی درک می‌کنم و در تلاش هستم تا به طور ریشه‌ای این مشکل را برای همیشه حل نمایم اما اقدامات لازم مقداری زمانبر است و صبوری، همراهی و همکاری شما مردم فرهیخته‌مان را می‌طلبد.

٩٠ درصد از روستاهای بوکان دچار کمبود آب هستند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ قسیم عثمانی، نماینده بوکان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، با اشاره به اینکه شهر بوکان و بیش از ٩٠ درصد روستاهای این شهرستان با کمبود آب مواجه هستند، گفت: شرایط به گونه‌ای است که باید وقت بنده به جای توسعه و پیشرفت شهرستان، صرف تامین نیازهای اولیه‌ای همچون آب و برق گردد!

قسیم عثمانی افزود: ضمن تشکر مجدد از حضور مطلوب و معنادار رأی دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری و فهم نگاه کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، به استحضار می‌رساند متأسفانه شرایط شهرستان به گونه‌ای است که باید وقت بنده به جای توسعه و پیشرفت شهرستان، صرف تأمین نیازهای اولیه‌ای همچون آب و برق گردد! که حل این مشکلات هم مستلزم تلاش مضاعف و فرصت مناسب است و هم صبوری مردم فرهیخته‌مان را می‌طلبد.

او ادامه داد: شما خود شاهد هستید که این مشکلات در دوره‌های نمایندگی بنده یا وجود نداشت و یا اگر در برخی مناطق همچون شهرک فرهنگیان و کُلتپه مشکل تأمین آب داشتیم، در اواخر دوره دهم آنرا برطرف نمودیم اما متاسفانه در دوره گذشته روز به روز فشار بی‌برقی و بی آبی گسترش یافته و اکنون به یک مشکل فراگیر تبدیل شده است. امروزه شهر بوکان و بیش از ٩٠ درصد روستاها با کمبود آب مواجه هستند که جای بسی تاسف است!

عثمانی گفت: بنده سختی قطع آب و برق را به خوبی درک می‌کنم و در تلاش هستم تا به طور ریشه‌ای این مشکل را برای همیشه حل نمایم اما اقدامات لازم مقداری زمانبر است و صبوری، همراهی و همکاری شما مردم فرهیخته‌مان را می‌طلبد.

نماینده بوکان بیان کرد: امید است بتوانیم با استفاده از ظرفیت دولت دکتر پزشکیان، گام‌های اساسی برای بوکان عزیز و شما مردم باعزت برداریم و با مشارکت عمومی و درک متقابل، مشکلات را از سر راه برداریم و موجبات رضایتمندی شما سروران عزیز این دیار را فراهم سازیم.

گفتنی است؛ این وضعیت در حالی است که سد بوکان پر آب ترین سد استان آذربایجان غربی است اما انتقال آب از این سد برای سایر مصارف و حتی سایر استان ها انجام گرفته است.

منبع: کردپرس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر