کد خبر: 192772
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۵۷؛

در فروشگاه‌های مواد پروتئینی، گوشت گران فروخته می‌شود

در کنار تیتر اصلی کاهش یافتن مالیات حقوق بگیران و افراد کم درآمد روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۲۱ تیر سال ۱۳۵۷، خبری داغ با عنوان انفجار گاز دیروز یک منطقه تهران را تهدید می کرد، در این صفحه به چشم می خورد. اطلاعات نوشته ماموران، برق منطقه را قطع کردند و از عبور اتومبیل‌ها به شعاع چند کیلومتر جلوگیری نمودند و اینکه کوچکترین بی احتیاطی چند محله را در آتش می کشید. اما در اسپانیا هم طی یک فاجعه انفجار گاز، ۸۰۰ نفر در یکی از پلاژهای این کشور کشته و زخمی شدند. این روزنامه اضافه کرده بیشتر کشته شدگان و زخمی ها خارجی بوده و برای استراحت در سواحل اسپانیا به سر می بردند و اجساد کشته شدگان مایو پوش صدها متر دورتر از محل حادثه پیدا شد. هشداری بهداری درباره شیوع وبا هم خبر مهم دیگر این جریده عصرگاهی است.

 در فروشگاه‌های مواد پروتئینی، گوشت گران فروخته می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در کنار تیتر اصلی کاهش یافتن مالیات حقوق بگیران و افراد کم درآمد روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۲۱ تیر سال ۱۳۵۷، خبری داغ با عنوان انفجار گاز دیروز یک منطقه تهران را تهدید می کرد، در این صفحه به چشم می خورد. اطلاعات نوشته ماموران، برق منطقه را قطع کردند و از عبور اتومبیل‌ها به شعاع چند کیلومتر جلوگیری نمودند و اینکه کوچکترین بی احتیاطی چند محله را در آتش می کشید. اما در اسپانیا هم طی یک فاجعه انفجار گاز، ۸۰۰ نفر  در یکی از پلاژهای این کشور کشته و زخمی شدند. این روزنامه اضافه کرده بیشتر کشته شدگان و زخمی ها خارجی بوده و برای استراحت در سواحل اسپانیا به سر می بردند و اجساد کشته شدگان مایو پوش صدها متر دورتر از محل حادثه پیدا شد. هشداری بهداری درباره شیوع وبا هم خبر مهم دیگر این جریده عصرگاهی است. روزنامه‌ را ورق میزنیم و به صفحه آخر آن می رویم به خبری با عنوان گران‌تر فروخته شدن گوشت در فروشگاه‌های مواد پروتئینی بر می خوریم که‌ متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

گوشت گاو و گوسفند در فروشگاه‌های مواد پروتئینی پایتخت گران‌تر از قصابی های شهر عرضه می‌شود

البته علت گرانی گوشت در فروشگاه‌های مواد پروتئینی نرخهای تازه گوشت است.

IMG_20240711_072050_071

جدیدا برای انواع گوشت گوسفند و گاو دو نرخ متفاوت تعیین شده است. بموجب نرخهایی جدید بهایی که برای گوشت در فروشگاه‌های مواد پروتئینی اعلام‌ شده بسته به نوع گوشت ۱۵ تا ۸۵ ریال گران‌تر از قیمتی است که برای عرضه گوشت به قصابی ها تعیین شده است.

نرخ جدید انواع گوشت اعم از تازه و منجمد برای فروشگاه‌های مواد پروتئینی و نیز قصابی های پایتخت به شرح است؛

هر کیلو گوشت گوسفند تازه برای عرضه به قصابی ها ۸۵ ریال و برای فروشگاه‌های مواد پروتئینی ۱۰۰ ریال (۱۵ ریال گرانتر)

IMG_20240711_072049_909

هر کیلو گوشت گوسفند منجمد برای عرضه قصابی ها ۷۵ ریال و برای فروشگاه‌های مواد پروتئینی ۱۶۰ ریال (۸۵ ریال گران‌تر)

هر کیلو گوشت گاو تازه برای عرضه به قصابیها ۱۲۵ ریال و برای عرضه به فروشگاه‌های مواد پروتئینی ۱۴۰ ریال (۱۵ ریال گرانتر)

هر کیلو گوشت گاو منجمد برای عرضه به قصابی ها ۱۱۵ ریال و برای عرضه به فروشگاه‌های مواد پروتئینی ۱۳۰ ریال(۲۵ ریال گرانتر).

گزارش خبرنگار ما حاکیست روزانه بطور متوسط در سطح پایتخت ۳۳۰ تن گوشت گوسفند (۱۴۰ تن تازه و ۱۹۰ تن منجمد) و نیز ۱۲۰ تن گوشت تازه و منجمد عرضه می‌شود.

علاوه بر آن روزانه بیش از یک هزار لاشه گوسفند تازه بطور قاچاق در سطح شهر و نیز بیابانهای خارج از محدوده تهران ذبح و به تهرانی ها عرضه می‌شود.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر