کد خبر: 191795
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۵۳؛

رکورد شکنی مردم تهران در مصرف نوشابه بامصرف نیم میلیون شیشه در روز/ شرکتی برای شبکه توزیع منظم آب‌های معدنی سراسر ایران تاسیس شد

توافق نیکسون و برژنف درباره خاورمیانه و امضای چند قرارداد اتمی، تیتر یک روزنامه ۲۴ صفحه ای اطلاعات روز پنجشنبه ۱۳ تیر سال ۱۳۵۳ است. عکس یک روزنامه هم به بازگشت فرح پهلوی از سفر اروپا و استقبال محمدرضا پهلوی وخانواده از وی در فرودگاه مهرآباد می باشد.

رکورد شکنی مردم تهران در مصرف نوشابه بامصرف نیم میلیون شیشه در روز/  شرکتی برای شبکه توزیع منظم آب‌های معدنی سراسر ایران تاسیس شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ توافق نیکسون و برژنف درباره خاورمیانه و امضای چند قرارداد اتمی، تیتر یک روزنامه ۲۴ صفحه ای اطلاعات روز پنجشنبه ۱۳ تیر سال ۱۳۵۳ است. عکس یک روزنامه هم به بازگشت فرح پهلوی از سفر اروپا و استقبال محمدرضا پهلوی وخانواده از وی در فرودگاه مهرآباد می باشد.

آخرین راهنمایی ها درباره کنکور سراسری، تیتر دیگر این جریده عصر گاهی است.  گویا قرار است اعتبار کمک‌های غیرنقدی کارمندان نیز افزایش یابد.

اما خبرهای خارجی متنوع نیز در صفحه اول روزنامه امروز هم دیده می‌شود. از تهدید کمبود پزشک برای دنیا و در مدار زمین قرار گرفتن دو فضانورد شوروی تا کشته شدن ۱۴ هزار هندی توسط آبله و گزارش فرستاده روزنامه اطلاعات از جبهه جنگ‌ عراق با تیتر در "ستاد پیشمرگان بارزانی چه می گذرد؟"

IMG_20240703_072556_555

به صفحه چهارم روزنامه می رویم به خبر رفع کمبود نوشابه های غیر الکلی بر می خوریم که متن‌ این خبر به شرح زیر می باشد؛

مردم تهران رکورد مصرف نوشابه های غیرالکلی را شکستند.

آمار توزیع نوشابه سازان حاکی است که روزهای گذشته مردم روزانه نیم میلیون بطری نوشابه غیرالکلی مصرف کرده اند.

در این موقعیت مقامات مسئول اعلام کردند فروشندگان نوشابه های غیر الکلی و آبهای معدنی باید فرآورده های خود را به قیمت پیشین بفروشند و هر یک از شرکت‌ها که در این مورد مرتکب تخلف شود مورد تعقیب قانونی قرار خواهد گرفت.

در پانزده روز گذشته مصرف نوشابه در تهران بطور غیر منتظره افزایش یافته و کارخانه ها نتوانسته اند بیش از هفتاد درصد تقاضای مصرف کنندگان را تامین کنند.

اتاق اصناف اعلام‌ کرد که مواد اولیه مورد احتیاج برای فروشندگان نوشابه ها رسیده و آنها باید به قیمت موجود و برابر مصرف شهر، نوشابه در اختیار مردم شهر قرار دهند.

آقای شعبانی رئیس اتحادیه فروشندگان نوشابه های غیر الکلی و بستنی امروز خاطر نشان کرد که دو واحد تولید کننده نوشابه از دو روز پیش برای افزایش حجم تولید نوشابه به کار پرداخته اند و این موجب رفع بحران خواهد شد.

IMG_20240703_072556_130

در ضمن در شهر تهران برای بوجود آوردن یک شبکه توزیع منظم آب‌های معدنی سراسر ایران، شرکتی تأسیس شده است و این شرکت با عرضه فراوان آب‌های معدنی، نیاز مردم را از نظر نوشابه تامین خواهد کرد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر