کد خبر: 203271
A

ترامپ: سلیمانی را نابود کردم، چون می‌خواست ارتش ما را نابود کند/ نتانیاهو ارزشی برای حرف‌های بایدن قائل نیست + فیلم

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با بیان این که من سلیمانی را حذف کردم، چون او می‌خواست ارتش ما را نابود کند، گفت: من تقریبا دو روز پیش با نتانیاهو صحبت کردم. او بعد از سخنرانی در سازمان ملل به خانه من در مارالوگو آمد و باهم دیدار کردیم. او بسیار مصمم است و ارزشی برای حرف‌های بایدن قائل نیست.

ترامپ: سلیمانی را نابود کردم، چون می‌خواست ارتش ما را نابود کند/ نتانیاهو ارزشی برای حرف‌های بایدن قائل نیست + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در پاسخ به سوالی درباره خرید نفت ایران توسط چین و همدستی آن با ایران در حمله به اسرائیل، گفت: اصلا چین را در این موضوع مقصر نمی‌دانم. من به چین گفتم این کار را نکنید و آنها گوش دادند. به آنها گفتم اگر ادامه بدهید، دیگر نمی‌توانید با ایالات متحده تجارت داشته باشید.

وی افزود: ایرانی‌ها زمانی که من رئیس جمهور بودم جرات حمله به  نیروهای آمریکایی را نداشتند و هرگز این کار را نکردند. من سلیمانی را حذف کردم، چون او می‌خواست  ارتش ما را نابود کند. سلیمانی واقعا ژنرال بزرگی بود، او ژنرال ایرانی بزرگی بود.

ترامپ تاکید کرد: در حال حاضر ما (آمریکایی‌ها) یک ملت شکست‌خورده هستیم، من دوست ندارم این را بگویم، ولی ما ملتی در حال افول عظیم هستیم و رهبری داریم که خودش در حال افول عظیم است.

ترامپ درباره اسرائیل نیز با انتقاد از عملکرد بایدن و با اشاره به این که به مدت هفت هفته تماس تلفنی میان نتانیاهو و بایدن برقرار نشده بود، گفت: من تقریبا دو روز پیش با نتانیاهو صحبت کردم. او بعد از سخنرانی در سازمان ملل به خانه من در مارالوگو آمد و باهم دیدار کردیم. او بسیار مسمم است و ارزشی برای حرف‌های بایدن قائل نیست.

volumeVideo: 7.12M | durationVideo: 00:04:09
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر