کد خبر: 203287
A

حضور «امیرحسین ثابتی» به عنوان رئیس کمیته دیپلماسی مجلس در ژنو

امیرحسین ثابتی، مجری سابق صدا و سیما و نماینده نزدیک به جبهه پایداری، به عنوان رئیس کمیته دیپلماسی مجلس ایران در اجلاس بین‌المجالس که در ژنو سوئیس در حال برگزاری است، در کنار چهره‌هایی همچون محمدباقر قالیباف و منوچهر متکی شرکت کرده است.

حضور «امیرحسین ثابتی» به عنوان رئیس کمیته دیپلماسی مجلس در ژنو

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، امیرحسین ثابتی، مجری سابق صدا و سیما و نماینده نزدیک به جبهه پایداری، به عنوان رئیس کمیته دیپلماسی مجلس ایران در اجلاس  بین‌المجالس که در ژنو سوئیس در حال برگزاری است، در کنار چهره‌هایی همچون محمدباقر قالیباف و منوچهر متکی شرکت کرده است. 

ثابتی در همین راستا درباره حضور خود در ژنو توضیح داد: تمام تلاش اعضای هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی در ژنو این است که قطعنامه‌ای را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین به تصویب برسانیم.

وی افزود: در نشست فعلی آی پی یو  نمایندگان ۱۸۰ کشور دنیا حضور دارند و فضای عمومی اینجا در یک دو قطبی هست و مثل خیلی از جاهای دیگر یک دو قطبی خیر و شر وجود دارد.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: بسیاری از کشورهای دنیا می‌گویند که چرا سازمان‌های بین‌المللی برای جنگ روسیه و اوکراین کاری نمی‌کنند و بسیاری دیگر می‌گویند که مسئله امروز جهان مسئله غزه و فلسطین است.

ثابتی تصریح کرد: تمام اعضای هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اینجا که همزمان در نشست‌های مختلف حضور دارند، تلاششان این است که صدای مردم مظلوم فلسطین و لبنان باشند.

وی در ادامه گفت: این نشست‌ها فرصتی برای این است که صدای خود را به دیگر اعضا برسانیم چرا که همه کشورهای شرق و غرب جهان حضور دارند و بنده هم فرصت کوتاهی پیدا کردم که بگویم با وجود اسرائیل دنیا رنگ صلح را نخواهد دید.

ثابتی تصریح کرد: در بقیه جلسات دیگر هم همین موارد مطرح شده و تا آنجایی که اطلاع دارم اکثر دیدارهای آقای قالیباف هم در رابطه با موضوع فلسطین بوده و این موضوع مطرح شده و همکاران دیگر همین موضوع را پیگیری کردند.

وی در پایان گفت: تمام تلاش اعضای هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی در ژنو این است که قطعنامه‌ای را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین به تصویب برسانیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر