کد خبر: 192983
A

قیمت دلار که قبل از انتخابات تا ۶۲ هزار تومان بالا رفته بود، امروز به ۵۷ تومان رسید

با کاهش هیجانات در بازار ارز و برقراری آرامش سیاسی در کشور قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز با کاهش محسوس همراه شده است؛ قیمت دلار به کانال ۵۷ هزار تومان بازگشته است؛ سکه نیز طی یک هفته ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت تجربه کرده است.

قیمت دلار که قبل از انتخابات تا ۶۲ هزار تومان بالا رفته بود، امروز به ۵۷ تومان رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  با کاهش هیجانات در بازار ارز و برقراری آرامش سیاسی در کشور قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز با کاهش محسوس همراه شده است؛ قیمت دلار به کانال ۵۷ هزار تومان بازگشته است؛ سکه نیز طی یک هفته ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت تجربه کرده است.

از هفته گذشته و بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری، با کاهش محسوس هیجانات در بازار ارز استارت کاهش قیمت دلار زده شد و همچنان ادامه دارد.

فعالان بازار ارز می‌گویند برقراری آرامش در شرایط سیاسی کشور مهمترین عامل کاهش قیمت ارز در روز‌های اخیر و امروز بوده است. قیمت دلار قبل از انتخابات تا ۶۲ هزار تومان هم بالا رفته بود، ولی بعد از انتخابات و تخلیه هیجانات از بازار و با برقراری آرامش نسبی در فضای سیاسی کشور قیمت دلار با کاهش همراه شد و در معاملات صبح امروز به کانال ۵۷ هزار تومان بازگشت.

بازار طلا در هفته جاری به دلیل بمناسبت ایام محرم طبق سنوات گذشته در سراسر کشور تعطیل است و بازار ارز نیز تقریبا به حالت نیمه تعطیل در آمده است؛ بازاری‌ها می‌گویند قیمت طلا و ارز درهفته جاری به دلیل تعطیلی بازار‌ها و عدم انجام معاملات سنگین، تغییر خاصی نخواهد داشت. البته فعالان بازار معتقدند برقراری آرامش سیاسی درکشور و البته منطقه می‌تواند در در روز‌های آتی به کاهش بیشتر قیمت دلار کمک کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر