کد خبر: 192701
A

دمای هوا در سه شهر استان بوشهر ۵۰ درجه سانتیگراد شد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد بیشینه دمای هوا در شهرهای برازجان ، اهرم و خورموج به ۵۰ درجه سانتیگراد رسیده است.

دمای هوا در سه شهر استان بوشهر ۵۰ درجه سانتیگراد شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدرضا انصاری، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: داده های هواشناسی نشان می دهد کمینه دمای هوا در روز جاری برای شهرهای جم و بهرگان ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی افزود: بیشینه دمای هوا در روز گذشته برای شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان ۵۱ درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین شهر این استان ثبت شد.

انصاری ادامه داد: از فردا تا اوایل هفته آینده، غبار محلی، در برخی از ساعات وزش ملایم باد، افزایش شرجی و رطوبت هوا و مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: پیش بینی می شود طی امروز و فردا نیز دمای بیشینه بالای ۵۰ درجه سلسیوس در برخی نقاط استان ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: امروز آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

انصاری گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر بطور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و در طول روز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل شمالی و مرکزی در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۴۰:۰۳ ،مد اول ساعت ۱۰:۱۰ و جزر دوم ساعت ۱۷:۵۰ خواهد بود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر