کد خبر: 186927
A
روزنامه گردی دیدبانتاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۵۹؛

ستاد ویژه مبارزه با ناامنی کار خود را آغاز کرد

روزنامه انقلاب اسلامی که زیر نظر ابوالحسن بنی صدر منتشر می شد در روز سه شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تیتر یک خود را به اتخاذ تدابیر ویژه برای برقراری امنیت در جلسه دیشب شورای انقلاب اختصاص داده و اینکه طرح اضطراری اقتصاد جنگی تا دو هفته دیگر به اجرا در می آید و در نحوه گزینش دانشجو نیز تغییراتی ایجاد شده و با تجدید نظر در بودجه کل کشور، گرانی کاهش خواهد یافت‌.


ستاد ویژه مبارزه با ناامنی کار خود را آغاز کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه انقلاب اسلامی که زیر نظر ابوالحسن بنی صدر منتشر می شد در روز سه شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تیتر یک خود را به اتخاذ تدابیر ویژه برای برقراری امنیت در جلسه دیشب شورای انقلاب اختصاص داده و اینکه طرح اضطراری اقتصاد جنگی تا دو هفته دیگر به اجرا در می آید و در نحوه گزینش دانشجو نیز تغییراتی ایجاد شده و با تجدید نظر در بودجه کل کشور، گرانی کاهش خواهد یافت‌.

این روزنامه همچنین با چاپ عکسی، از انفجار در سه منطقه تهران که سه کشته و دهها مجروح برجای گذاشته خبر داده و اینکه نیروهای جلال طالبانی برای تقویت گروه‌های مسلح کردستان وارد ایران شده اند. خبر مهم دیگر روزنامه هم اختصاص دارد به استعفای سایروس ونس وزیر خارجه آمریکا و بازتاب این استعفا در مطبوعات جهان.

IMG_20240428_070745_197

اما آغاز به کار ستاد ویژه مبارزه با نا امنی به نقل از مصطفی میرسلیم معاون وزیر کشور و سرپرست شهربانی یکی از خبرهای صفحه اول امروز این روزنامه است که متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

میرسلیم معاون وزارت کشور و سرپرست شهربانی، صبح امروز در یک تماس تلفنی با خبرنگار ما در رابطه با انفجارات دیروز گفت که به منظور برقراری امنیت گروه ضربتی تشکیل شده است که در شهر مبادرت به کنترل خواهد کرد و در شب نیز به کار کنترل شهر ادامه خواهد داد.

میرسلیم در توضیح این مطلب گفت که این ستاد از دیشب شروع به کار کرده است وی افزود که این ستاد با همکاری شهربانی، کمیته و سپاه پاسداران فعالیت می کنند.

میرسلیم ادامه داد که برنامه بلند مدت ما یک نیروی ستادی است که تمام اطلاعات را می گیرد و تجزیه و تحلیل می کند و سریعا اقدام‌ می نماید این ستاد همین امروز شروع به کار کرده است و این فعالیت‌ها در یک‌ ستاد مشترکی متشکل از شهربانی، ژاندارمری سپاه پاسداران و کمیته ها انجام می‌شود.

میرسلیم در مورد شناسایی خرابکاران گفت؛ که تحقیقات و بررسی ها ادامه دارد و گفت با توجه به اینکه عاملین دستگیر نشده اند احتمالا تکرار این حوادث داده می‌شود و مردم باید کاملا هوشیار و آگاه باشند و به محض برخورد به موارد مشکوک با ستاد ویژه تماس بگیرند‌‌.

IMG_20240428_070745_602

وی در مورد تلفن های تهدید آمیزی که به اماکن مختلف می‌شود مبنی بر استقرار بمب در آن مناطق گفت در این مورد، مردم سریعا با ستاد ویژه تماس بگیرند‌.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر