کد خبر: 188139
A

حقیانیان: با تصمیم شخصی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام

وحید حقانیان گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت فهمیم و صبور قرار گیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم.

حقیانیان: با تصمیم شخصی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ وحید حقانیان پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: با تصمیم شخصی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام.

وی افزود: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت فهمیم و صبور قرار گیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم.

حقانیان تاکید کرد: گذر از این مرحله تاریخی و بحران‌های ناشی از نظم نوین جهانی، با تعاریف گوناگون و با توجه به منافع ملی کشورها، نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از تمام توانایی‌های مادی و معنوی کشور است که در این میان جایگاه مردم و خردمندان را برجسته و لازم می‌نمایاند، زیرا عصر، عصر دانایی است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: راهبری کشور بزرگ و متمدن ایران در طول تاریخ این سرزمین کهن با فراز و فرودهایی همراه بود که در زمان‌های اوج، شکوه و عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشانده و آنان را شگفت‌زده کرده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر