کد خبر: 191427
A

نقوی حسینی: حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است

نقوی حسینی درباره اجماع طرفداران قالیباف و جلیلی، گفت: نقاط مشترک میان ستاد جلیلی و قالیباف بسیار کم است. در مجلس دوازدهم از سوی همین دوستان تلاش شد تا قالیباف رییس مجلس نشود و الان همان افراد در ستاد جلیلی هستند. بیش از ۷۰ درصد نیروهای ستادی و کسانی که به قالیباف رای دادند مایل به حمایت از پزشکیان هستند.

نقوی حسینی: حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادواز مجلس با اشاره نامزدی پزشکیان در انتخابات گفت: ملت ایران در آستانه یک انتخاب مهم قرار دارند. در مرحله اول پزشکیان با رای قابل قبولی اول شد.

وی یادآور شد: من از ابتدای انتخابات به عنوان یک اصولگرا از پزشکیان حمایت کردم. طی ۱۲ سالی که در مجلس با آقای پزشکیان زندگی کردم و در کمیسیون برجام نیز با آقای پزشکیان همکاری داشتم، پیدا و پنهان آقای پزشکیان را می‌شناسم. جریانات کشور با قالب‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی جواب نمی‌دهد. ما از این فضا عبور کرده‌ایم و بحث کارآمدی یا ناکارآمدی مورد توجه است.

نقوی حسینی تاکید کرد: در قالب تعریف‌های سیاسی گذشته نمی‌توانیم کاری از پیش ببرد. مهم کارآمدی و ناکارآمدی است. اینکه در بوق کنند که فلانی ادامه دولت فلانی است یا فلانی از پایداری است جوابگو نیست و پاسخگوی نیاز کشور و مردم ایران نیست. امروز باید بین کارآمدی و ناکارآمدی انتخاب کنیم، اینکه چه کسی گره‌گشا است و چه کسی گره‌ها را بیشتر می‌کند. باید ریل و مسیر را تغییر دهیم.

وی اظهار کرد: پزشکیان فردی متدین و ولایت‌مدار است. آقای پزشکیان در دانشگاه تهران شدیداً از رهبری حمایت کرد با وجود اینکه نیاز به رای داشت ولی ترسی نداشت. باقی دوستان هم به دانشگاه رفتند اما دفاع و حمایتی از رهبری نکردند. مردم ما به آینده کشور امیدوار باشند و جوانان با ظرفیت‌های خود آینده کشور را بسازند.

نقوی‌حسینی در ادامه تصریح کرد: وضع جمهوریت و اسلامیت نظام به یک اندازه است. در انتخابات ۶۰ درصد مردم پای صندوق نیامدند که اصلاً خوب نیست. عدم مشارکت دلایل مختلفی دارد. عدم اعتماد یکی از آن‌ها است. نامزد ریاست‌جمهوری در مناظره‌ها می‌گوید من گوشت گرم در خانه‌ها می‌آورم، آیا این توهین به شعور مردم نیست؟ نامزد می‌گوید من به هر کدام از شما ۲۵ گرم طلا می‌دهم، دیگری می‌گوید من به هر کدام از جوانان یک میلیارد تومان وام می‌دهم، که این سخنان واقعاً غیر کارشناسانه است. نامزد فعلی رقیب هم سال‌ها است یک کاسه ماست دست گرفته و می‌خواهد کل دریا را تبدیل به دوغ کند. این‌ها باعث کاهش حضور مردم می‌شود.

وی متذکر شد: فرهنگ سیاسی و نفرت‌انگیزی دلیل دیگر عدم مشارکت است. چه کسی یا کسانی گفتند که مخالفان ما پسماند نظام و دورریز هستند. حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است. خودشان را مسلمان و اهل ایران می‌دانند و دیگران را معاند و ضد انقلاب می‌داند. اینگونه می‌توان کشور را اداره کرد؟

وی درباره اجماع طرفداران قالیباف و جلیلی، گفت: نقاط مشترک میان ستاد جلیلی و قالیباف بسیار کم است. در مجلس دوازدهم از سوی همین دوستان تلاش شد تا قالیباف رییس مجلس نشود و الان همان افراد در ستاد جلیلی هستند. بیش از ۷۰ درصد نیروهای ستادی و کسانی که به قالیباف رای دادند مایل به حمایت از پزشکیان هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر