کد خبر: 191428
A

یوسفیان ملا، نماینده ادوار مجلس: اصولگرایان معتدل از پزشکیان حمایت می کنند/ حمایت دولتی ها از یک نامزد غیرقانونی است

عزت الله یوسفیان ملا فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار مجلس از حمایت بخشی اصولگرایان از مسعودپزشکیان خبر داد و گفت: اینگونه جاافتاده بود که پزشکیان از یک گروه برآمده است، این ظلم است که فقط آقای پزشکیان را اصلاح‌طلب بدانیم. آقای پزشکیان شخصیتی معتدل بودند و در جلسات اصولگرایان معتدل شرکت می‌کردند. آقای پزشکیان به دنبال حق هستند و حرف حق از زبان هر کسی در مجلس حمایت می‌کرد. ما آقای پزشکیان را اصولگرای معتدل می‌دانیم.

یوسفیان ملا، نماینده ادوار مجلس: اصولگرایان معتدل از پزشکیان حمایت می کنند/ حمایت دولتی ها از یک نامزد غیرقانونی است

به گزارش سایت دیده بان ایران، عزت الله یوسفیان ملا فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار مجلس از حمایت بخشی اصولگرایان از مسعودپزشکیان خبر داد و گفت: اینگونه جاافتاده بود که پزشکیان از یک گروه برآمده است، این ظلم است که فقط آقای پزشکیان را اصلاح‌طلب بدانیم. آقای پزشکیان شخصیتی معتدل بودند و در جلسات اصولگرایان معتدل شرکت می‌کردند. آقای پزشکیان به دنبال حق هستند و حرف حق از زبان هر کسی در مجلس حمایت می‌کرد. ما آقای پزشکیان را اصولگرای معتدل می‌دانیم.

وی ادامه داد: پزشکیان وقتی فردی لیاقت داشته باشد چه از جریان موافق و چه در جریان مخالف، حمایت می‌کرد. عزیزانی چون ناطق‌نوری به این تصمیم رسیدند با شناختی که از پزشکیان دارند، از اصولگرایان دعوت به حمایت کنند.

یوسفیان ملا با بیان اینکه که در سراسر کشور دفاتر اصولگرایان معتدل شکل گرفته است، یادآور شد: پزشکیان انسانی شریف و پاک و از نیروهای جبهه و جنگ است. سلامت، صداقت و درستی پزشکیان باعث شکل‌گیری این ستاد شد.

 یوسفیان ملا درباره برنامه ستاد برای جلب ۶۰ درصد باقیمانده برای حضور در رای‌گیری تصریح کرد: مهم وجود اعتماد و اعتمادسازی باعث رشد کشور می‌شود و بی‌اعتمادی باعث نابودی می‌شود. مردم اگر اعتماد ببینند پاسخ اعتماد را خواهند داد. اگر مردم اعتماد کنند انتخابات برای آن‌ها است و به فرد مورد نظرشان اعتماد کنند، پای صندوق می‌آیند. ما به مردم می‌گوییم که به پزشکیان اعتماد کنید که فردی تاثیرگذار و مورد اعتماد است.

وی یادآور شد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آقای پزشکیان بسیار پر تلاش بود. پرونده بابک زنجانی را آقای پزشکیان جمع کرد. به من گفتند اعدام کردن این آدم سودی برای کشور ندارد بلکه باید پول‌ها را به مملکت برگردانند.

وی متذکر شد: فرهنگ سیاسی و نفرت‌انگیزی دلیل دیگر عدم مشارکت است. چه کسی یا کسانی گفتند که مخالفان ما پسماند نظام و دورریز هستند. حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است. خودشان را مسلمانو اهل ایران می‌دانند و دیگران را معاند و ضد انقلاب می‌داند. اینگونه می‌توان کشور را اداره کرد؟

پزشکیان به دنبال پایین‌آوردن نرخ ارز است

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه دولت‌های مختلف حضور داشتند ولی نتوانستند نیازهای مردم را برطرف کنند، متذکر شد: مردم اعتماد ندارند زیرا می‌گویند همه دولت‌ها وعده برطرف‌مردن مشکلات را دادند اما کاری نکردند. پزشکیان فردی است که وعده نادرست نمی‌دهد و در سال‌های مختلف حضور خود در مجلس کلامی دروغ نگفت. وی اهل دروغ و ریا نیست. اگر از پزشکیان حمایت کنیم و به او توان بدهیم، انتخاب درستی است. وی وعده پوچ نمی‌دهد. اینکه کسی بگوید وی در دل خود به فکر گران کردن بنزین است، حرف ناروایی است زیرا ایشان مخالف گرانی است.

وی ادامه داد: پزشکیان به دنبال پایین‌آوردن نرخ ارز است. ایشان در مقابل دوربین به مردم دروغ نمی‌گوید.

یوسفیان‌ملا درباره اینکه قهر با صندوق را چه کسانی راه انداختند، توضیح داد: وقتی تکثر رعایت نشود و چهره‌های مختلف رد صلاحیت شوند، حضور پای صندوق کمرنگ می‌شود. رونق فعلی انتخابات به خاطر حضور پزشکیان است و اگر پزشکیان نبود همین تعداد عم پای صندوق نمی‌آمدند

یوسفیان‌ملا درباره حمایت برخی افراد دولتی از نامزدی خاص، تصریح کرد: زمان ۲۴ ساعته‌ای تا قبل از روز رای‌گیری تبلیغات غیرقانونی است ولی برخی دولتمردان در این زمان حمایت از نامزدی را اعلام کرده‌اند که غیرقانونی است. همین رفتارها و رعایت نکردن قانون باعث از بین‌رفتن اعتماد مردم می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر