کد خبر: 198456
A

قحطی در نامیبیا؛ صدها فیل، گورخر و اسب آبی برای تامین گوشت نیازمندان شکار می‌شوند

نامیبیا قصد دارد بیش از ۷۰۰ حیوان وحشی از جمله فیل، گورخر و اسب آبی را بکشد و گوشت آن‌ها را بین مردم نیازمندی که با کمبود غذا مواجه هستند، توزیع کند.

قحطی در نامیبیا؛ صدها فیل، گورخر و اسب آبی برای تامین گوشت نیازمندان شکار می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نامیبیا قصد دارد بیش از ۷۰۰ حیوان وحشی از جمله فیل، گورخر و اسب آبی را بکشد و گوشت آن‌ها را بین مردم نیازمندی که با کمبود غذا مواجه هستند، توزیع کند.

بنابر گزلرش دیده بان ایران؛ یورونیوز به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که نامیبیا با شدیدترین خشکسالی طی ۱۰۰ سال گذشته روبرو است.

وزارت محیط زیست، جنگلداری و گردشگری نامیبیا روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از ۷۰۰ حیوان از جمله ۸۳ فیل، ۳۰ اسب آبی، ۶۰ بوفالو، ۵۰ ایمپالا، ۱۰۰ گاو وحشی آبی و ۳۰۰ گورخر، برای این کشتار انتخاب شده‌اند.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که این حیوانات از پارک‌های ملی و مناطق مشترک با جمعیت پایدار شکار انتخاب خواهند شد و شکارچیان حرفه‌ای مسئولیت این کشتار را برعهده خواهند داشت.

هدف از اجرای این طرح از سوی وزارت محیط زیست، جنگلداری و گردشگری، مقابله با ناامنی غذایی و کمک به کاهش تأثیرات خشکسالی در این کشور جنوب آفریقا عنوان شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر