کد خبر: 198455
A

آیت الله مدرسی: آموزش ساده فقه درتمامی کشورهای قاره آفریقا ضروری است

آیت الله سید محمدتقی مدرسی، استاد حوزه علمیه:بهره‌مندی از ابزارهای نوین در نشر نور اسلام و علوم آن و ایجاد مدارسی برای آموزش ساده فقه در نیجریه و تمامی کشورهای قاره آفریقا ضروری است.

آیت الله مدرسی: آموزش ساده فقه درتمامی کشورهای قاره آفریقا ضروری است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای عراق در دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه در دفتر خود در کربلا با تأکید بر اینکه حماسه عاشورا اگر چه در یک روز واقع شد، اما رسالت همه انبیا را تجسم بخشید و پرچم توحید و حق را تا روز قیامت برافراشت، اظهار داشت: پیاده روی اربعین نقطه آغازی برای ساختن امت صالح و جامعه مطلوب اسلامی می‌باشد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله مدرسی، استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خداوند، خلقت را به حق آفریده و از هر کس که با حق باشد حمایت خواهد کرد و وعده داده است که سیطره باطل را از بین ببرد و آن را با حق جایگزین کند، تصریح کرد: اسلام بدیلِ تمدنیِ موردِ نظر همه جهان است و از لحاظ آیینی، فکری و فرهنگی گسترش پیدا خواهد کرد.

آیت الله مدرسی در ادامه گفت: بهره‌مندی از ابزارهای نوین در نشر نور اسلام و علوم آن و ایجاد مدارسی برای آموزش ساده فقه در نیجریه و تمامی کشورهای قاره آفریقا ضروری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر