کد خبر: 196147
A
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:

لیست وزرای پیشنهادی فراجناحی است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تاکید بر این که لیست وزرای پیشنهادی فراجناحی است، گفت: آقای پزشکیان تلاش کرده‌اند که کابینه را به صورت کاملافراجناحی تعیین کنند و از نقطه نظرات جناح‌های سیاسی مختلف هم استفاده کرده‌اند.

لیست وزرای پیشنهادی فراجناحی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، شهرام دبیری، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونان پارلمانی پیشین و جدید ریاست جمهوری اظهار داشت: فردا (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) اسامی کابینه به مجلس معرفی خواهد شد. اسامی تقریبا مشخص است و یکی دو نفر هم امروز نهایی می‌شود.

وی افزود: لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور فراجناحی است و آقای پزشکیان تلاش کرده‌اند که از نقطه نظرات جناح‌های سیاسی مختلف استفاده کنند. 

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس با رویکرد کاملا مثبت به این قضیه نگاه کنند و با حمایت جدی از کابینه بتوانیم رای اعتماد را جلب کنیم.

 

دبیری ادامه داد: مجلس از ارکان بسیار مهم نظام است و نمایندگان مجلس ، نمایندگان مردم هستند که از مردم رای گرفتند تا اینکه ضمن وضع قوانین و نظارت بر قوانین پیگیر کارها و مشکلات مردم باشند و باید برای این موضوع اهمیت خاصی قائل شویم. 

وی تصریح کرد: آقای پزشکیان به من بسیار تاکید کردند که حتما باید سعی کنیم ارتباط سازنده و تعامل و همدلی خیلی خوبی با نمایندگان مجلس داشته باشیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر