کد خبر: 195214
A

علی مطهری: چرا صهیونیست‌ها محل اسکان اسماعیل هنیه در تهران را می‌دانستند؟

علی مطهری در واکنش به ترور هنیه به مسئله "نفوذ" پرداخت

علی مطهری: چرا صهیونیست‌ها محل اسکان اسماعیل هنیه در تهران را می‌دانستند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی مطهری در واکنش به ترور هنیه نوشت: چرا باید محل اسکان او به عنوان مهمان در تهران برای صهیونیست‌ها مشخص باشد.

شهادت اسماعیل هنیه در تهران واکنش علی مطهری، نماینده مجلس دهم را به همراه داشت. او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:ترور و شهادت مجاهد بزرگ ⁧ اسماعیل هنیه⁩ مایه تعجب نیست زیرا حیات صهیونیست‌ها از ابتدا وابسته به ترور بوده است. آنچه مایه تعجب است این است که چرا باید محل اسکان او به عنوان مهمان در تهران برای صهیونیست‌ها مشخص باشد.

امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس در واکنش به خبر ترور اسماعیل هنیه در تهران به «دیده بان ایران» گفته بود: «در حادثه شهادت اسماعیل هنیه در تهران نیز نمی‌توان احتمال ایفای نقش افراد نفوذی را رد کرد، زیرا به هر حال، رژیم صهیونیستی ممکن است با پرداخت دلارهای آمریکایی به برخی افراد نادان یا خودفروخته، آن‌ها را برای دریافت اطلاعات یا انجام عملیات‌های تروریستی، اجیر کند؛ همان‌طور که در ماجرای شهادت برخی دانشمندان هسته‌ای یا نیروهای نظامی کشورمان نیز شاهد اجیر شدن عده‌ای از اراذل و اوباش توسط نفوذی‌ها بوده‌ایم.  مسئولان کشور باید شناسایی و برخورد با نفوذی ها را جدی بگیرند»

2144751_377

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر