کد خبر: 191574
A

ستاد پزشکیان از برخی رسانه های دولتی و تعدادی از ارگان های رسانه ای نزدیک به سپاه شکایت کرد

علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص‌ مداخلات آشکار و نهان برخی "رسانه‌های حاکمیتی" شکایت کرد

 ستاد پزشکیان از برخی رسانه های دولتی و تعدادی از ارگان های رسانه ای نزدیک به سپاه شکایت کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص‌ مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی شکایت کرد

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص‌ مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی از جمله کیهان، روزنامه جوان، فارس، تسنیم و … علیه پزشکیان و تبلیغ به نفع رقیب را گزارش داد.

وی در نامه خود ضمن یادآور شدن ماده ۶۸ قانون انتخابات کشور مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغی یا ضد آن  توسط موسسات و نهاد‌های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند؛ خواستار برخورد با این رسانه ها شد. 

عبدالعلی زاده در نامه خود نوشت: «هیچگونه نظارتی بر تخلفات عیان رسانه‌های حاکمیتی و نظامی وجود ندارد و قانون در منظر افکار عمومی در حال شرحه شرحه شدن است. آنچه وظیفه دستگاه‌ها و ناظران قانونی است بررسی و جلوگیری سریع این نوع تخلفات عیان است. بدیهی است پیگیری قضایی این تخلفات از وظایف از وظایف اولیه نهادهای متولی در این خصوص است.»

1

2

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر