کد خبر: 188233
A

احمدی‌نژاد: مردم از بنده مصرانه خواستند که در انتخابات حضور یابم

محمود احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در کنفراس خبری گفت: مردم از بنده مصرانه خواستند که حضور یابم. مهم‌ترین انگیزه بنده تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی، پایان بخشیدن به رانت و گشایش برای بهبود فضای کسب و کار است.

احمدی‌نژاد: مردم از بنده مصرانه خواستند که در انتخابات حضور یابم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمود احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در کنفراس خبری گفت: مشکلات امروز در همه حوزه‌ها به مراتب فراتر از سال ۹۲ است. مشاهده مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاب و توان را از هر انسان سلب کرده است.

وی ادامه داد: اطمینان دارم همه مسائل کشور با استفاده از نظرات حداکثری مردم و صاحب نظران حل شدنی است. مهم‌ترین اولویت من حل مشکلات معیشتی مردم خواهد بود.

او افزود: اینجانب همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم بوده‌ام. مردم مایل به شرایط بهتر برای زدودن فقر از کشور هستند. همه مسائل کشور با همدلی و همراهی جمعی و در تعامل سازنده با جهان حل شدنی است.

احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: مردم از بنده مصرانه خواستند که حضور یابم. مهم‌ترین انگیزه بنده تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی، پایان بخشیدن به رانت و گشایش برای بهبود فضای کسب و کار است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر