کد خبر: 201770
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۸ مهر ۱۳۵۲؛

ایدی امین دیکتاتور اوگاندا: اسرائیل می خواهد مکه و مدینه را اشغال کند

صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۸ مهر سال ۱۳۵۲ پیش روی شماست. آخرین اخبار از بغداد پایتخت عراق تیتر یک آن است. این شهر در اشغال تانکهاست و هزاران نفر هم دستگیر شدند. کمیته سنای آمریکا هم با ارسال اخطاریه ای از تهدید دیکتاتوری در آمریکا خبر داده و اینکه روسای جمهور آمریکا از سال ۱۹۳۳ با اختیارات شبیه رژیم های دیکتاتوری حکومت کرده اند.

ایدی امین دیکتاتور اوگاندا: اسرائیل می خواهد مکه و مدینه را اشغال کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۸ مهر سال ۱۳۵۲ پیش روی شماست.

آخرین اخبار از بغداد پایتخت عراق تیتر یک آن است. این شهر در اشغال تانکهاست و هزاران نفر هم دستگیر شدند.

کمیته سنای آمریکا هم با ارسال اخطاریه ای از تهدید دیکتاتوری در آمریکا خبر داده و اینکه روسای جمهور آمریکا از سال ۱۹۳۳ با اختیارات شبیه رژیم های دیکتاتوری حکومت کرده اند.

IMG_20240929_075408_321

از داخل کشور هم اینکه هیات عالی نظارت برای کنترل قیمت‌ها، تصمیمات تازه ای گرفته و سود بازرگانی  اتومبیل‌های وارداتی هم تقلیل یافته و ضوابط فوق العاده شغل کارمندان دولت هم تعیین گردیده است و محمدرضا پهلوی از طرحهای عمرانی دشت قزوین بازدید کرده و اینکه مصرف داروهای سرماخوردگی افزایش یافته است.

اما سخنان ایدی امین دیکتاتور اوگاندا که گفته اسرائیل می‌خواهد مکه و مدینه را اشغال کند در نوع خود جالب توجه است که متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240929_075408_158

کامپالا- خبرگزاری فرانسه:

ژنرال ایدی امین رئیس جمهور اوگاندا ضمن یک پیام‌ شخصی که برای عده ای از شخصیتهای عرب فرستاده، نگرانی خود را از تهدیدی که از جانب اسرائیل متوجه اماکن مقدس عربستان سعودی است ابراز داشته است.

وی گفت، اسرائیل خود را برای تصرف سرزمینهای جدید بویژه مکه و مدینه آماده می کند.

ایدی امین اضافه کرده است که اسرائیل در نظر دارد همان سیاستی را که در اورشلیم پیش گرفته و به مسیحیان اجازه نمی دهد روزهای یکشنبه مراسم مذهبی بعمل آورند و همچنین روزهای جمعه نیز مسلمانان را از انجام فرائض مذهبی باز می دارد. در شهرهای مکه و مدینه به مرحله اجرا درآورد. آنها می خواهند کلیه اماکن مقدس را در جهان زیر کنترل خود در آورند.

مسلمانان باید دعا کنند که فلسطینی ها بتوانند با استفاده از زور اماکن مقدس اورشلیم را که بدست یهودیان افتاده است آزاد کنند. کسانی که می توانند در خط اول جبهه نبرد کنند باید برای پیروزی جنگجویان مسلمان دعا کنند تا آنها بتوانند از شهرهای مکه و مدینه در برابر تمایلات توسعه طلبانه صهیونیست‌ها دفاع کنند.

رئیس جمهوری اوگاندا در پایان نوشته است، کلیه داوطلبان از هر کجای دنیا که باشند از آفریقا- از اروپا- آمریکای لاتین و آسیا که بخواهند از اماکن مقدس اسلامی دفاع کنند با آغوش باز پذیرفته خواهند شد.

IMG_20240929_075408_228

این جنگ بسیار جدی است زیرا اگر صهیونیست‌ها در نقشه های خود موفق شوند خانه کعبه را در مکه و قبر مطهر حضرت محمد را در مدینه ویران خواهند کرد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر