کد خبر: 201778
A

قالیباف: سگ هار صهیونیستی قلاده پاره کرده است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:در حدود یک سال گذشته شاهد قلاده پاره کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت بشری که تاریخ تاکنون به خود ندیده است بدون هیچ گونه شرمی و بی ترس از واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده است.

قالیباف: سگ هار صهیونیستی قلاده پاره کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور امروز مجلس گفت: در حدود یک سال گذشته شاهد قلاده پاره کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت بشری که تاریخ تاکنون به خود ندیده است  بدون هیچ گونه شرمی و بی ترس از واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده است.

قالیباف خاطر نشان کرد: این دشمن جنایتکار علی رغم اینکه هیچ محدودیتی در رعایت مرزهای انسانی برای خود قائل نبود در میدان به اهداف خود نرسیده و شکست خورده است و لذا وارد مرحله جدیدی از یک جنگ پیچیده ترکیبی شده و تلاش می‌کند با ترکیب عملیات‌های ترور و جنگ روانی فرماندهان مقاومت را حذف و شالوده ذهنی و پشتوانه مردمی جبهه مقاومت را تخریب و از این طریق شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.

وی یادآور شد: شناخت کامل از طراحی پیچیده دشمن و برنامه‌ریزی دقیق ترکیبی در قبال آن که ان‌شاءلله منجر به شکست دشمن خواهد شد امری لازم است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر