کد خبر: 188090
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از بیماری رهبری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۷۷ نوشت: تا ساعت ۱۱ صبح برای سخنرانی های فردا و پنجشنبه مطالعه کردم. عفت اشتباها درب اتاق خواب را قفل کرده و لباسهایم و کلیدم در آنجا مانده بود. با موبایل به او اطلاع دادند کلید را ارسال کرد ولی باعث تاخیر در برنامه ها شد. از اخبار کسالت رهبری ناراحت بودم بدون اطلاع قبلی به مقر ایشان رفتم معلوم شد ایشان به قم رفته اند.

روایت هاشمی رفسنجانی از بیماری رهبری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۷۷ نوشت: تا ساعت ۱۱ صبح برای سخنرانی های فردا و پنجشنبه مطالعه کردم. عفت اشتباها درب اتاق خواب را قفل کرده و لباسهایم و کلیدم در آنجا مانده بود. با موبایل به او اطلاع دادند کلید را ارسال کرد ولی باعث تاخیر در برنامه ها شد.

از اخبار کسالت رهبری ناراحت بودم بدون اطلاع قبلی به مقر ایشان رفتم معلوم شد ایشان به قم رفته اند. با آقایان غلامحسین محمدی گلپایگانی و سید علی اصغر حجازی صحبت کردم گفتند دکتر دستور استراحت مطلق داده اند و از من خواستند که به ایشان توصیه کنم از استراحت غفلت نکنند و برنامه نمازهای جماعت محدود ظهر و غروب در دفتر را لغو کنند. فعلا جای نگرانی نیست...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر