کد خبر: 187780
A
۳۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از فردی که پاسداران را هیپنوتیزم می کرد/ یکی از پاسداران هیپنوتیزم شد و خانه ما و حسن روحانی رفت

هاشمی رفسنجانی، ۳۷ سال پیش در چنین روزی جمعه، در خاطرات ۸ خرداد ۱۳۶۶ خود نوشت: ...عصر آقای علی بیات - دارنده قدرت هیپنوتیزم- آمد یکی از پاسداران به نام حسین دانش راد را خواب کرد نتوانست پاسدار دیگر - امید خدا- را خواب کند. دانش راد در خواب به مسائل قابل توجهی جواب می داد مثلا به اردوگاههای اسراء در عراق رفت و یا به منزل مادرم در نوق و یا به منزل آقای دکتر حسن روحانی در سرخه سمنان و جواب سوالات را مخلوطی از صحیح و غلط می داد. یک ماشین گم شده و چک گم شده ای از خود من‌ را نشانی داد

روایت هاشمی رفسنجانی از فردی که پاسداران را  هیپنوتیزم می کرد/ یکی از پاسداران   هیپنوتیزم شد  و خانه ما و حسن روحانی رفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، ۳۷ سال پیش در چنین روزی جمعه، در خاطرات ۸ خرداد ۱۳۶۶ خود نوشت: ...عصر آقای علی بیات - دارنده قدرت هیپنوتیزم- آمد یکی از پاسداران به نام حسین دانش راد را خواب کرد نتوانست پاسدار دیگر - امید خدا- را خواب کند. دانش راد در خواب به مسائل قابل توجهی جواب می داد مثلا به اردوگاههای اسراء در عراق رفت و یا به منزل مادرم در نوق و یا به منزل آقای دکتر حسن روحانی در سرخه سمنان و جواب سوالات را مخلوطی از صحیح و غلط می داد. یک ماشین گم شده و چک گم شده ای از خود من‌ را نشانی داد قابل مطالعه بیشتر است. مدعی است امراض را با قدرت خاص از همین هنر معالجه می کند مدتی است کتف راستم به خاطر ضربه ای که در اثر پرتاب سنگ دیده درد می کند او ماساژ داد و از دستگاهی که اشعه ای می تاباند استفاده کرد بی تاثیر نیست. می گوید دو سه جلسه لازم دارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: شب به خانه آمدیم در بین راه دکتر حسن روحانی بخاطر عدم هماهنگی سپاه با ایشان خواهان کناره گیری از ستاد شد، گفتم‌ صبر کند. 

آقای نخست وزیر اطلاع داد ماموران ما یک دیپلمات انگلیسی را به تلافی بازداشت و کتک‌ زدن علی قاسمی دیپلمات ما در لندن بازداشت کرده و کتک زده اند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر