کد خبر: 171135
A
۲۶سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی از کم اثر شدن تبلیغات اسلامی/اشاره هاشمی به ترویج به خشونت توسط مصباح یزدی

هاشمی رفسنجانی، سه شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸ نوشت: آقایان محمود محمدی عراقی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد جعفری گیلانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم آمدند از وضع تبلیغات دینی اظهار نگرانی کردند و گفتند شیوه های سنتی کم‌اثر شده و شیوه های مدرن هم جایگزین نشده و حوزه های علمیه توجه شایسته نسبت به امر تبلیغ و تربیت واعظ ندارند.

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی از کم اثر شدن تبلیغات اسلامی/اشاره  هاشمی به ترویج به خشونت توسط مصباح یزدی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  هاشمی رفسنجانی، سه شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸ نوشت: 

آقایان محمود محمدی عراقی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد جعفری گیلانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم آمدند از وضع تبلیغات دینی اظهار نگرانی کردند و گفتند شیوه های سنتی کم‌اثر شده و شیوه های مدرن هم جایگزین نشده و حوزه های علمیه توجه شایسته نسبت به امر تبلیغ و تربیت واعظ ندارند. گفتم مساله مهم نرم افزاری است و وضع موجود جامعه که توجه کمی به تبلیغات ما نمی کند معلول شیوه ها و عملکردهای جناح راست و خشکی ها و سخت گیری ها و عدم توجه به نیازهای زمانه و جوانان و زنان است. مصوباتی مثل ممنوعیت ماهواره و محدود کردن دانش آموزان و دانشجویان دختر و جداسازی طبابت زن و مرد و نحوه امر به معروف و نهی از منکر و اقدامات خشن حزب الله و بعضی از بحثهای آقای محمدتقی مصباح یزدی نظیر حمایت از خشونت باعث دور شدن بخشی از نیروهای اسلامی شده که دیگران آنها را صید می کنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: از من خواستند برای جلوگیری از انحراف مجلس آینده در انتخابات شرکت کنم. گفتند مخالفان بخصوص آمریکا دنبال تصرف مجلس اند.

دیروز هم آقای مسیح مهاجری از رهبری نقل کرد که گفته اند آمریکا درصدد است که در مجلس نفوذ کند و مجلس را در مقابل رهبری قرار دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر