کد خبر: 204027
A

هشدار رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر به شهردار تهران/ اگر رویه شهرداری درباره موضوع ون‌ها اصلاح نشود، طرح استیضاح زاکانی را کلید می‌زنیم + فیلم

تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: اگر رویه شهرداری درباره موضوع ون‌های تحویل‌شده توسط وزارت کشور که هنوز وارد ناوگان حمل‌ونقل تهران نشده‌اند و بخشی از آن‌ها به یک شرکت غیرمجاز داده شده است، اصلاح نشود، طرح استیضاح شهردار تهران را کلید می‌زنیم.

هشدار رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر به شهردار تهران/ اگر رویه شهرداری درباره موضوع ون‌ها اصلاح نشود، طرح استیضاح زاکانی را کلید می‌زنیم + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران امروز (سه‌شنبه اول آبان) در حاشیه جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: ما موضوع ون‌های تحویل‌شده توسط وزارت کشور به شهرداری را بررسی و کارشناسی کرده‌ایم. تعدادی از این ون‌ها در یک پارکینگ شهرداری هستند و تعداد دیگری نیز به یک شرکت غیرمجاز داده شده است. این ون‌ها به شهروندان تهرانی خدمات‌رسانی نکرده‌اند و به دلیل ابهامات موجود، طرح سوال از شهردار تهران را کلید زده‌ایم.

وی افزود: ما به دنبال حاشیه‌سازی نیستیم، ولی حتما پاسخ سوال خودمان را از شهردار تهران می‌خواهیم و ایشان باید در صحن شورا حاضر شوند و به سوالات اعضا پاسخ بدهند. تعدادی از ون‌ها را پیدا کردیم، ولی مجددا آن‌ها را جابه‌جا کردند و از محل فعلی ون‌ها اطلاع دقیقی نداریم.

تشکری هاشمی تاکید کرد: شهردار تهران باید ۱۰ روز پس از طرح سوال به صحن شورا بیاید. این که در موضوع ون‌ها از شهردار سوال کردیم، به خاطر این نیست که می‌خواهیم از شنیدن پاسخ قانع شویم، تحقیقات و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که حتما اشکال وجود دارد. به دنبال آن توجیه این اشکال نیستیم، بلکه به دنبال اصلاح رویه در شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهردار محترم تهران علت بروز اشکال در این رویه را توضیح دهند و آن را اصلاح کنند، قانع خواهیم شد، ولی اگر این اتفاق نیفتد، طبق قانون و در شرایطی که حداقل ۷ نفر از اعضای شورا قانع نشوند، گام‌های قانونی بعدی از جمله طرح استیضاح شهردار تهران را کلید می‌زنیم.

volumeVideo: 37.09M | durationVideo: 00:05:55
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر