کد خبر: 165293
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

هاشمی رفسنجانی: امام زمان در خواب روح الله حسینیان سه بار من را تایید کرده بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۶ مهر سال ۱۳۷۶ تایید وی توسط امام زمان در خواب روح الله حسینیان را روایت کرده است.

هاشمی رفسنجانی: امام زمان در خواب روح الله حسینیان سه بار من را تایید کرده بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۶ مهر سال ۱۳۷۶ تایید وی توسط امام زمان در خواب روح الله حسینیان را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

دکتر محمدعلی کی نژاد دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی آمد گزارش کار شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از من را داد برای تهیه ساختمان استمداد کرد توقع دارد منزل پروفسور عدل را که برای دبیرخانه مجمع گرفته ایم به آنها بدهیم.

...عصر آقای روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی آمد گفت در محافل چپی اعتقاد بر این است که دولت آقای خاتمی برای انجام وعده هایش موفق نمی‌شود و لذا تصمیم گرفته اند شایع کنند که رهبری و مجمع تشخیص مصلحت کارشکنی کرده اند. آقای محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی هم در جلسه جمعیت ارزش‌ها در قدرت توفیق دولت در حل مشکلات اقتصادی و بخصوص رکودی که اخیرا در اقتصاد کشور بوجود آمده اظهار تردید کرده است. خودش هم نمونه هایی از رکود شدید بازار را ذکر کرد و اظهار عقیده نمود که آقای خاتمی نمی تواند کار بکند و از حد شعار جلوتر نمی رود. گفتم حدود ۴۵ روز از عمر دولت جدید گذشته است. در ضمن در آخر صحبتش گفت تا چند ماه قبل به من نظر منفی داشته ولی امام زمان را در خواب دیده و به‌خاطر ابهاماتی که در مسائل انتخابات برایش پیش آمده بود از امام زمان خواهش میکند او را راهنمایی و روشن‌ کند امام می فرمایند به آقای هاشمی رفسنجانی مراجعه کن! تعجب می کند و با ناباوری باز درخواست راهنمایی می کند همان جواب را می شنود و دفعه سوم هم همان سوال و جواب تکرار میشود‌ با دلهره بیدار می‌شود در حالیکه بشدت عرق کرده بود و از آن به بعد تغییر عقیده می دهد. گفت قبلا خواب را برای علی اخوی زاده نقل کرده است. و نیز از دفتر رهبری به دلیل فشار برای ترک تجارت مرکز اسناد انقلاب اسلامی از طریق وارد کردن تلفن موبایل گله داشت.

شب میهمان رهبری بودم ایشان از وضع مانور ذوالفقار و سلاحی که بیش از ۲۵۰ کیلومتر برد دارد با چهار برابر سرعت صوت، تعریف کردند‌. در دولت من از روسیه خریداری شده است و نیز از پرواز اولین هواپیمای بمب افکن آذرخش را که با طرح شهید ستاری و کمک من ساخته شده است‌. درباره حرفهای آقای حسینیان و نیز آیین نامه مجمع و سفر من به روسیه صحبت کردیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر