کد خبر: 204081
A

حزب الله مسئولیت حمله به محل اقامتگاه نتانیاهو را پذیرفت

مسئول روابط عمومی حزب الله اعلام کرد که این جنبش این هفته محل اقامتگاه نتانیاهو را با پهپاد هدف قرار داده است.

حزب الله مسئولیت حمله به محل اقامتگاه نتانیاهو را پذیرفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مسئول روابط عمومی حزب الله اعلام کرد که این جنبش این هفته محل اقامتگاه نتانیاهو را با پهپاد هدف قرار داده است.

«محمد عفیف»، مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان اعلام کرد که حمله پهپادی به محل اقامتگاه نتانیاهو در قیصریه کار جنبش مقاومت لبنان بوده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل شنبه این هفته اعلام کردند که یک پهپاد به محل اقامتگاه نتانیاهو در منطقه قیصریه اصابت کرده است.

مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان امروز سه شنبه طی نشست خبری گفت که ایالات متحده آمریکا شریک جرم رژیم اسرائیل در حملات به لبنان است و ورود فرستاده آمریکا به لبنان هرگز موضع ما مبنی بر اینکه آمریکا، اساس و مادر تروریسم است را نمی‌تواند تغییر دهد.

عفیف همچنین از مشی رسانه‌ای شبکه سعودی ام‌بی سی در اتهام زنی به فرماندهان مقاومت انتقاد کرد و گفت که این جنبش، جانب داری شبکه سعودی از برادر جنایت کارشان نتانیاهو را محکوم می‌کند؛ چرا که آزادی رسانه مصونیت تحریک به قتل و کشتار را نمی‌دهد.

او گفت: نمی‌دانم چرا ما موقعی که تل‌اویو را هدف قرار می‌دهد، ناراحت می‌شوید. آیا از اینکه حزب الله بنا به اذعان و گواهی دشمن، توانسته است قدرت خود را بازیابی کند، ناراحت می‌شود و این اعتراف را باور نمی‌کند؟!

این مسئول حزب الله گفت که ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که حزب الله به نبیه بری اعتماد دارد و جنبش مقاومت اسلامی لبنان تحت حملات و زیر آتش حاضر به مذاکره نخواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر