کد خبر: 170183
A

تجربه‌ای نو و خاطره‌انگیز در سفر به این ۹ شهر

تجربه‌های نو و خاطره‌انگیز زمانی رقم می‌خورند، که از دریچه‌ای متفاوت به زیبایی‌های اطرافمان نگاه کنیم. سفر همان فرصتی است که ما را به سوی محیط‌های جدید و جذاب می‌برد و این امکان را به ما می‌دهد تا به تعامل با فرهنگ‌ها و مردمان مناطق مختلف بپردازیم

تجربه‌ای نو و خاطره‌انگیز در سفر به این ۹ شهر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تجربه‌های نو و خاطره‌انگیز زمانی رقم می‌خورند، که از دریچه‌ای متفاوت به زیبایی‌های اطرافمان نگاه کنیم. سفر همان فرصتی است که ما را به سوی محیط‌های جدید و جذاب می‌برد و این امکان را به ما می‌دهد تا به تعامل با فرهنگ‌ها و مردمان مناطق مختلف بپردازیم. یکی از راه‌های بسیار مفرح برای کسب این تجربه‌ها، اجاره ویلا یا یک اقامتگاه در مکان‌های دلنشین، بخصوص در آغوش طبیعت است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید تا شما را به مناطق مختلفی از ایران ببریم و بهترین جاذبه‌های گردشگری این مناطق را به شما معرفی کنیم.

ویلا

 

سفر به جنگلی در نزدیکی تنکابن با اجاره کلبه

سفر به جنگل دوهزار در نزدیکی تنکابن با اجاره کلبه یک تجربه فراموش‌نشدنی از زیبایی‌های طبیعت و تنوع فرهنگی است. دوهزار، نام یک منطقه گردشگری سرسبز در بخش خرم‌آباد تنکابن است که با رودخانه دوهزار و گستره‌ی ارتفاعات الموت، ارمغانی از طبیعت را به شما هدیه می‌دهد. این منطقه با جنگل‌های پوشیده از درختان هیرکانی، راش، چنار و سایر گونه‌های گیاهی، سفری متفاوت و دلچسب به دل طبیعت را رقم می‌زند. با اجاره کلبه در این منطقه، مسافران فرصت دارند تا به یک زندگی موقت ویژه در آغوش جنگل بپیوندند و از امکانات رفاهی کلبه‌ها در میان فضایی سرتاسر زیبایی و سکوت و آرامش بهره ببرند.

جنگلی با چشم انداز بی نهایت در نزدیکی نوشهر

کلبه

پارک جنگلی سیسنگان، یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته نوشهر، با بوم گردی خاص خود، میزبان گردشگران زیادی از مناطق مختلف ایران و جهان است. این پارک با بیش از ۶۰۰ هکتار مساحت، به عنوان بزرگترین ذخیره شمشاد در ایران و حتی خاورمیانه شناخته می‌شود و در فاصله ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور واقع شده است. با ویژگی‌های جذابی همچون ارتفاعات مختلف در جنگل، ترکیب زیبای ساحل و جنگل و دریا، پارک جنگلی سیسنگان تجربه‌ای یکتا از طبیعت‌گردی را رقم می‌زند.

تجربه‌ای فراموش نشدنی در ایران در بازدید از جزیره کیش

با امکان اجاره سوئیت در کیش ، سفر به این جزیره مرجانی زیبا، یک تجربه چشمگیر از فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی این نقطه‌ی استثنایی در خلیج فارس است. کیش در شهرستان بندر لنگه و استان هرمزگان واقع شده و با تاریخچه‌ای غنی و جاذبه‌های تاریخی همچون کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز با قدمت ۲۵۰۰ ساله و همینطور تفریحات آبی هیجان‌انگیز، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

ساحلی، مملو از شن‌های سفید و ماسه‌ای در سرخرود

ویلا سرخرود

شما می‌توانید با اجاره ویلا سرخرود در کنار ساحل از تفریحاتی مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری، جت اسکی، پاراگلایدر، اسب‌سواری و دیگر امکانات هیجان‌انگیز این ساحل تفریحی بهره ببرید. ساحل سرخرود به عنوان یک بهشت طبیعی در شمال ایران، با شن‌های سفید و ماسه‌ای خاص خود مسحور کننده است. این ساحل در شهرستان محمودآباد واقع شده و از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. اولین چیزی که در ساحل سرخرود توجه شما را به خود جلب می‌کند، آسمان آبی و محیط آزاد آن است که از هر گونه ساخت‌و‌سازهای غیرقانونی در این منطقه در امان مانده است. ویلاها و ساختمان‌ها در این ساحل با رعایت حریم قانونی ۶۰ متری ساخته شده‌اند که اقامتی خاطره‌انگیز در این شهر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

روستایی کوهستانی در شهرستان رامسر

اگر اهل شمال‌گردی باشید حتما نام رامسر و جواهرده را در کنار هم شنیده‌اید؛ جواهرده ویلا و سوئیت‌های فراوانی برای اقامت دارد. درواقع جواهرده روستایی رویایی و خیال‌انگیز است که با مرکز شهر رامسر، 29.5 کیلومتر فاصله دارد و از تهران تا این روستا، یک مسیر 260 کیلومتری، همه بهانه‌ها را برای سر نزدن به این روستا از میان برمی‌دارد. حتی می‌توانید با اجاره ویلا رامسر ، از هر دو مقصد جذاب دیدن کنید. انتخاب جواهرده به عنوان محلی برای اقامت در طی سفری چند روزه، بهترین انتخابی است که گردشگران به سراغ آن می‌روند و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را با ماندن در دل روستای رویایی جواهرده تجربه می‌کنند.

پارک جمشیدیه زیبا ترین بوستان‌ سنگی تهران

پارک جمشیدیه با وسعتی 10 هکتاری و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی، انتخاب بسیاری از پایتخت نشینان برای تفریح در روزهای تعطیل است. به علاوه اهالی شهر، گردشگران نیز از این پارک بازدید می‌کنند و از فضای سبز و هوای بسیار خنک محیط آن بهره می‌برند. در این پارک دیگر خبری از آلودگی و دود و غبار نیست و سر و صداهای مزاحم در جایی دور از آن قرار دارند. بنابراین با ورود به پارک از زیر و رو شدن احوالات‌تان اصلا تعجب نکنید. در این پارک زیبا، تا چشم کار می‌کند گل و درخت و سرسبزی است. آواز پرندگان همراه با شرشر آب آبشارها و رودخانه، سمفونی گوش نوازی را در محیط پارک پدید آورده‌اند که به واقع بسیار دلنشین و باورنکردنی است.

پارک جمشیدیه یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران و مجموعه‌ای متشکل از فضای جنگلی به همراه کوه، رودخانه و آبشار است. در این پارک یک دریاچه زیبا نیز وجود دارد که آب نماهای داخل آن طراوت و زیبایی دلپذیر بیشتری به محیط و فضای اطراف داده‌اند و اگر بازی مرغابی‌های بازیگوش و ماهی‌ها را به این مجموعه نیز اضافه کنیم، حتما شما هم مانند دیگر گردشگران مجذوب زیبایی‌های این دریاچه خواهید شد.

اگر کوله بار خود را بسته اید و قصد سفر به تهران و بازدید از جاذبه های دیدنی بی نهایت اش را دارید، پیشنهاد ما این است که قبل از سفر به تهران نسبت به اجاره روزانه خانه در تهران اقدام نمایید تا سفری ایمن و راحت تری را تجربه کنید.

همانند دیگر پارک‌های تفریحی تهران، در این پارک نیز امکاناتی از جمله آلاچیق، سرویس بهداشتی، کافه‌ها، رستوران‌ها و... در دسترس هستند. این بوستان برای همه سلیقه‌ها و سنین مختلف، امکانات فوق العاده و فضاهای دل انگیز بسیاری را دارد. در پارک جمشیدیه، در کنار بهره‌گیری از طبیعت می‌توان با رفتن به نگارستان و سالن آمفی تئاتر آن، به فعالیت‌های فرهنگی پرداخت.

پارک جمشیدیه را بیشتر می‌توان با بوستان سنگی آن شناخت. در این بخش از پارک، با عبور از 600 پله سنگی، وارد محیطی بسیار سرسبز خواهید شد که مملو از سنگ‌های تغییر شکل یافته است. در این بوستان باغ وحشی سنگی در پیش چشمان شما قرار دارد، که به عنوان فرزند پارک جمشیدیه از آن یاد می‌شود.

پارک جمشیدیه با چهار ورودی در بخش‌های شمال، جنوب، شرق و غرب، در خیابان نیاوران واقع شده است. پس از رسیدن به خیابان نیاوران باید برای رسیدن به اولین ورودی، تا انتهای خیابان فیضیه و امیدوار بروید.

بازدید از روستایی تاریخی در نزدیکی ماسال

ماسوله همان روستای تاریخی استان گیلان است، که معماری پلکانی آن بسیار جلب توجه کرده است. این روستای زیبا که شهرتی جهانی دارد، با شهر ماسال 46 کیلومتر فاصله دارد. تمام زیبایی طبیعی که ما بین این دو نقطه جادویی در گیلان وجود دارند، ارزش اجاره ویلا ماسال و ماندن در خانه‌های بوم گردی ماسوله را دوچندان کرده‌اند و گردشگران با سفر به گیلان با یک تیر دو نشان می‌زنند و زمان سفر خود را به بازدید از زیبایی‌های هر دو این مناطق اختصاص می‌دهند.

تجربه خاطراتی خوش و به یاد ماندنی با اجاره ویلا رشت

اجاره ویلا رشت

تمام آن چیزی که شمال کشور را به مقصدی پرطرفدار برای سفرهای تفریحی تبدیل کرده‌ است، طبیعت آن نیست؛ بلکه عطر و طعم خوش غذاهای محلی، بازارهای پر رنگ و لعاب و جشن‌ها و آیین‌هایی هستند، که تجربه آن‌ها با حس و حالی ناب همراه است. در این بین شهر همیشه بارانی رشت، بیشترین سهم را از این جذابیت‌ها به خود اختصاص داده است. بنابراین با اجاره ویلا رشت در یک تعطیلی طولانی مدت راه جاده‌های شمالی را در پیش بگیرید و خود را مهمان شهری سرتاسر زیبایی کنید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر