کد خبر: 195978
A

بجارزهی، نماینده مجلس: آقای نیکبخت توانست ثبات خوبی در بازار مرغ ایجاد کند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی عملکرد آقای نیکبخت در حوزه مرغ و برنج را از نقاط قوت ایشان دانست و به دیده بان ایران گفت: ما قبلا با صف خرید مرغ و کمبود مرغ مواجه بودیم اما در حال حاضر این مشکلات را نداریم؛ همچنین کمبود برنج و برخی از میوه ها و گران شدن آنها را در خبرها داشتیم اما بیش از یک سال است ثبات در این حوزه‌ها را شاهد هستیم.

بجارزهی، نماینده مجلس: آقای نیکبخت توانست ثبات خوبی در بازار مرغ ایجاد کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، محمدانور بجارزهی، نماینده چابهار مجلس دوازدهم رابطه با نقاط قوت دکتر محمدعلی نیکبخت در حوزه کشاورزی کشور، به دیده بان ایران  گفت: ایشان از کارمندی ساده وزارت جهاد تا کارشناس، معاون و رئیس اداره در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان شروع کرده و بعد از آن به مدیرکلی ارتقاء پیدا کرده است. پیشه خانواده آقای نیکبخت کشاورزی است و ایشان با این حوزه آشنایی کامل دارد و چون اصالتا اهل سیستان و بلوچستانی است، بنابراین حرفه صید و صیادی را به خوبی می شناسند و با سواحل مکران هم به خوبی آشنا هستند. 

انور بجارزهی نمایندهٔ چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس با اشاره به عملکرد آقای نیکبخت در حوزه مرغ، گفت: ما قبلا با صف خرید مرغ و کمبود مرغ مواجه بودیم اما در حال حاضر این مشکلات را نداریم؛ همچنین کمبود برنج و برخی از میوه ها و گران شدن آنها را در خبرها داشتیم اما بیش از یک سال است ثبات در این حوزه‌ها را شاهد هستیم. 

وی افزود: آقای نیکبخت با ارتباط خوبی که با کشاورزان و دامداران داخلی داشت توانست شاخص های کشاورزی و دامداری را ارتقاء دهد. همچنین با واردات برخی از نهادها های دامی به دلیل ارتباط خوبی که با خارج داشت، توانست ثبات خوبی را در حوزه نهاده های دامی و محصولات کشاورزی ایجاد کند. بنابراین من احساس می کنم آقای نیکبخت می تواند مجددا به عنوان گزینه نهایی وزارت جهاد، معرفی شود. 

بجارزهی بیان داشت: آقای نیکبخت، درحوزه پرورش مرغ خصوصا در سیستان و بلوچستان شرایط خوبی ایجاد کرد و این استان از واردات مرغ از سایر استان ها و حتی خارج از کشور بی نیاز شد؛ حتی از مرز ریمدان واردت دام داشتیم که هم قیمت گوشت را پایین آورد و هم باعث ایجاد ثبات شد؛ بنابراین یکی از وزرای خوب دولت شهید رئیسی، آقای نیکبخت است که اگر در این پست بماند می توانیم شاهد اقدامات خوبی باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر