کد خبر: 203492
A

ورود گردشگران با ساخت دروازه دربند محدود می‌شود؟

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اتفاقاتی که در ساماندهی مسیر گردشگری دربند افتاد، دروازه‌ای است که طراحی شده است.

ورود گردشگران با ساخت دروازه دربند محدود می‌شود؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران امروز (چهارشنبه ۲۵ مهرماه) از مجموعه تفریحی و گردشگری دربند بازدید کرد.

در این بازدید که صباغ شهردار منطقه یک نیز حضور داشت، روند ساخت و آماده سازی ورودی دربند، سنگفرش‌های این منطقه گردشگری و همچنین نحوه رسیدگی به محوطه رودخانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

سیداحمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از اتفاقاتی که در ساماندهی مسیر گردشگری دربند افتاد همین دروازه‌ای است که طراحی شده است.

وی افزود: درباره دروازه دربند بحث‌هایی مطرح شد که متاسفانه سیاسی بود. بحث‌های از این دست بحث‌های کارشناسی است. قطعا مسیر کوهستان مسیر گردشگری هست و  مدیریت شهری تلاش می‌کند که مسیر بهتری برای گردشگران فراهم آورد.

علوی خاطرنشان کرد: اینکه متاسفانه شایعه می‌کنند که این دروازه برای مسدودسازی دربند است بحث کارشناسی نیست بلکه امروز ساماندهی که در میدان دربند اتفاق افتاده است برای کمک و پاسخ به دغدغه گردشگران است

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های بزرگ منطقه گردشگری پارکینگ است که حتما برای بحث پارکینگ دربند نیز مدیریت شهری برنامه دارد و انشالله به زودی پارکینگ طبقاتی آماده شود و در طول مسیر نیز یکسری ماشین‌های برقی و ون آماده سازی می‌شود.

وی در پایان گفت: ساماندهی مجموعه‌ای همچون دربند که بازدیدکننده زیادی دارد دارای یکسری مشکلات است که با کمک کارشناسان می‌توان در ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تر به مردم اثربخش باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر