کد خبر: 202842
A

قتل هولناک پدر توسط پسر در ستارخان؛ انگیزه: درگیری خانوادگی

در حادثه‌ای دلخراش، یک پسر 35 ساله پدر خود را در ستارخان با ضربات چاقو به قتل رساند. انگیزه این جنایت هولناک، درگیری لفظی بر سر مسائل خانوادگی بوده است.

قتل هولناک پدر توسط پسر در ستارخان؛ انگیزه: درگیری خانوادگی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  بعد از ظهر امروز چهارشنبه هجدهم مهرماه،مأموران کلانتری 118 ستارخان از طریق تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، قتل مرد سالخورده‌ای را در خانه‌اش در خیابان خسرو شمالی گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس جنایی راهی خانه موردنظر شدند و جسد مرد حدوداً 75 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر 10 ضربه چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد، مقتول در یک جریان یک در درگیری در خانه‌‌اش به دست پسر 35 ساله خود که دچار بیماری روحی و روانی بوده قربانی جنایت شده است.

بدین ترتیب قاتل که در صحنه حضور داشت، دستگیر شد و هدف بازجویی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی از متهم حکایت از آن داشت، پسر جوان که از گذشته سابقه درگیری با پدرش را داشته  است، ساعتی قبل با پدر خود به‌خاطر بهم ریختگی و آوردن موتورسیکلت به داخل خانه درگیر شده و او را به صورت غافلگیرانه‌ای با ضربات مهلک چاقو به  قتل رسانده و پس از ارتکاب این جنایت هولناک با اورژانس تماس گرفته و موضوع را گزارش کرده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی اختیاری از شعبه اول دادسرای امور جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر