کد خبر: 193327
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست سیدحسن نصرالله برای کمک ایران به کشاورزان لبنانی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷ سال پیش چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۷۶ نوشت: دیر وقت خوابیده بودم و بخاطر گرمی هوا هم بد خوابیدم. عفت از باد کولر ناراحت می‌شود و ناچارم گرما را تحمل کنم. با خستگی سر کار رفتم و تا ساعت ده کارهای عقب مانده را انجام دادم.

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست سیدحسن نصرالله برای کمک ایران به کشاورزان لبنانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۷ سال پیش چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۷۶ نوشت: دیر وقت خوابیده بودم و بخاطر گرمی هوا هم بد خوابیدم. عفت از باد کولر ناراحت می‌شود و ناچارم گرما را تحمل کنم. با خستگی سر کار رفتم و تا ساعت ده کارهای عقب مانده را انجام دادم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: اعضای شورای جنبش حزب الله لبنان آمدند. آقای سیدحسن نصرالله به نمایندگی از آنها از تلاش‌ها و خدمات من به انقلاب در ایران و لبنان تشکر کرد و گزارش  اقدامات شیخ صبحی طفیلی را داد و گفت گرچه در این مرحله موفق نشد ولی چون تهدید به مبارزه مسلحانه کرده ممکن است در آینده خطرناک شود چون او از زمینه فقر گسترده منطقه بعلبک استفاده می کند که بر اثر ممنوعیت کشت مواد مخدر، کشاورزان فقیر شده اند و شرایط برای بهره گیری از منابع آب و خاک فراهم نیست. از ما کمک خواست که کشاورزان را  حمایت کنیم. پذیرفتم برای رونق کشاورزی کمک کنیم.

عصر آقای علی لاریجانی  رئیس سازمان صداوسیما برای تبلیغات خارج از کشور آمد و از تحرکات منفی نیروهای چپ‌ اظهار نگرانی کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر