کد خبر: 189396
A

ترامپ به دنبال تولید تمام بیت‌کوین‌های باقی مانده در ایالات متحده است

دونالد ترامپ هر حرکت ممکنی را برای تاثیرگذاری بر جامعه ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد، اخیرا اعلام کرد که می‌خواهد تمام بیت‌کوین‌های باقی‌مانده در ایالات متحده تولید شود.

ترامپ به دنبال تولید تمام بیت‌کوین‌های باقی مانده در ایالات متحده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دونالد ترامپ، رییس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، که هر حرکت ممکنی را برای تاثیرگذاری بر جامعه ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد، اخیرا اعلام کرد که می‌خواهد تمام بیت‌کوین‌های باقی‌مانده در ایالات متحده تولید شود. ترامپ روز سه‌شنبه در Mar-a-Lago با چندین ماینر بیت کوین از جمله متیو شولتز، مدیرعامل شرکت استخراج ارزهای دیجیتال CleanSpark Inc ملاقات کرد.

 در این دیدار، ترامپ حمایت خود را از ارزهای دیجیتال ابراز کرد و نشان داد که دارایی‌های دیجیتال را دوست دارد و آن را درک می‌کند و بر چگونگی کمک استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به ثبات شبکه انرژی تاکید کرد.

ترامپ متعهد شد در صورت بازگشت به کاخ سفید از استخراج‌کنندگان بیت کوین حمایت خواهد کرد.

صنعت ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای در تلاش است تا سیاستمداران آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار دهد زیرا با نظارت شدید قانون‌گذاران مواجه است، به ویژه از آنجایی که ورشکستگی شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ باعث نگرانی سرمایه گذاران، افشای تقلب و سورفتار و بدهی میلیون‌ها سرمایه گذار شد، نظارت‌ها بر این عرصه افزایش یافت.

ترامپ که اخیرا خود را رییس ارزهای دیجیتال معرفی کرده است، در طول مبارزات انتخاباتی خود با هدف جذب رای‌دهندگان جدید به طور فزاینده‌ای بر بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال متمرکز شده است.

قابل توجه است که دولت جو بایدن، رییس جمهور فعلی آمریکا، اقدامات سختگیرانه‌ای در رابطه با فعالیت‌های مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده انجام داده است، بنابراین ترامپ در تلاش است از این به عنوان بستری برای دسترسی به پایگاه گسترده‌تر رای دهندگان استفاده کند.

منبع: شفقنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر