کد خبر: 188876
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از خواب وزیرپیشین اطلاعات درباره شرکت نکردن در انتخابات/ ری‌شهری: خواب دیدم امام گفتند به آقای هاشمی رفسنجانی بگویید چرا خودشان را کنار کشیده‌اند؟

هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در خاطرات روز سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۷۷؛ خواب ری شهری وزیر پیشین اطلاعات وقت درباره کنار کشیدن خود از انتخابات را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از خواب وزیرپیشین اطلاعات درباره شرکت نکردن در انتخابات/ ری‌شهری: خواب دیدم امام گفتند به آقای هاشمی رفسنجانی بگویید چرا خودشان را کنار کشیده‌اند؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در خاطرات روز سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۷۷؛ خواب وزیر اطلاعات وقت درباره کنار کشیدن خود از انتخابات را روایت کرده است.

آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد از اوضاع کشور و به خصوص زیر سوال رفتن رهبری اظهار نگرانی نمود و گفت در سوالاتی که از او در اجتماعات می‌کنند روشن است راه حل مشکلات کشور را در حال حاضر دخالت من و در درجه اول کمک به رهبری در انجام بهتر وظایف و دور کردن دفتریان ایشان از تصمیم سازی‌ها می‌داند. گفت نیروهای مسلح وضع خوبی ندارند و آقای حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصمیمات نادرست می گیرد و از آقای یحیی رحیم صفوی فرمانده سپاه هم انتقاد نمود.

آقای محمدرضا موحدی کرمانی مسئول تبلیغات سپاه آمد با بعثه رهبری هم در حج همکاری دارد. از خطر تضعیف سپاه در ایران به خاطر دخالت در سیاست و انتخابات و خطرهایی که کشور با آن مواجه است گفت.

عصر دکتر حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی آمد در مورد حزب استقلال صحبت شد ترجیح دادیم‌ که بپذیرد. راجع به وضع رهبری و مشکلات کشور و دولت صحبت شد به نحوه اداره دادگاه شهردار توسط آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای انتقاد داشت و گفت به خودش هم گفته است.

آقای محمد محمدی ری شهری آمد گفت، خواب دیده که امام در حال سخنرانی بودند و ضمن صحبت گفتند به آقای هاشمی رفسنجانی بگویید چرا به خاطر سه کلمه حرف مشخصی خودشان را کنار کشیده‌اند؟ و نیز خواب دیده که من با کامیون در سربالایی حرکت می‌کردم نزدیک قله به زحمت افتاده بودم و ایشان به من کمک کرده است. از دادگاه شهردار انتقاد کرد و گفت اعتراض به عدم صلاحیت وارد است و آبروی قضای ایران را برده است.

به محسن گفتم به  شهردار تهران تذکر دهند که در دفاع خود متوجه باشد که برای مردم ابهاماتی در امور پیش نیاید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر