کد خبر: 203024
A

کری سنگین چوپان در مسترالمپیا: وحشتناک‌ترین ورژن من را خواهید دید

هادی چوپان، دارنده عنوان قهرمانی رقابت‌های معتبر مسترالمپیا در سال ۲۰۲۲، یک روز قبل از رقابت در دسته اوپن این مسابقات در آمریکا در نشست خبری‌اش با اشاره به آمادگی بالایش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها گفت: امسال هادی چوپان مثل کویر است. هر کس می‌خواهد وارد این کویر شود باید به خشکی عادت داشته باشد وگرنه بد می‌سوزد. وحشتناک‌ترین ورژن من را امسال خواهید دید

کری سنگین چوپان در مسترالمپیا: وحشتناک‌ترین ورژن من را خواهید دید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هادی چوپان، دارنده عنوان قهرمانی رقابت‌های معتبر مسترالمپیا در سال ۲۰۲۲، یک روز قبل از رقابت در دسته اوپن این مسابقات در آمریکا در نشست خبری‌اش با اشاره به آمادگی بالایش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها گفت: امسال هادی چوپان مثل کویر است. هر کس می‌خواهد وارد این کویر شود باید به خشکی عادت داشته باشد وگرنه بد می‌سوزد. وحشتناک‌ترین ورژن من را امسال خواهید دید.

دارنده عنوان قهرمانی مسترالمپیا درباره کسب عنوان نایب‌قهرمانی دوره پیش خاطرنشان کرد: هیچکس فکر نمی‌کرد که من قهرمان نشوم؛ چرا که اینجا مسترالمپیاست و بدن باید سه‌بعدی باشد. من همیشه بهترین خودم بودم و جزو بدنسازانی بودم که همیشه در بهترین فرم خودم به مسابقات آمده‌ام. فکر نمی‌کردم پارسال آن نتیجه را بگیرم اما امسال طوری آمدم که هیچکس نتواند حتی نزدیکم شود.

«گرگ پارسی» همچنین درباره اعتراض سال گذشته‌اش به قهرمانی درک لانسفورد آمریکایی گفت: وقتی یک نفر قهرمانی‌اش را از دست می‌دهد چه حس و حالی دارد؛ آن هم در شرایطی که نه قند در بدنش است، نه آب دارد و نه نمک؟ کنترل رفتار در چنین شرایطی خیلی سخت است و من نتوانستم خودم را کنترل کنم. پارسال بعد از آن عصبانیتی که به من دست داد به درک لانسفورد تبریک گفتم و او را در آغوش گرفتم.

رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها میان هادی چوپان از ایران، درک لانسفورد از آمریکا و سمسون داودا از بریتانیا خواهد بود.

هادی چوپان و بهروز طبانی از ایران، درک لانسفورد، مارتین فیتزواتر، نیکلاس واکر، تونیو برتون، آکیم ویلیامز، برندون کوری، جان جوت، جاناتان دلاروسا و هانتر لابرادا از آمریکا، سمسون داودا و ناتان دی آشا از بریتانیا، تئو لگوریه از فرانسه، رافائل براندائو از برزیل، ویلیام بوناک از هلند، محمد فودا از مصر،‌ چیندو اوبیکه از امارات متحده عربی و برونو سانتوس از برزیل حاضران در دسته سنگین‌وزن رقابت های مسترالمپیای ۲۰۲۴ هستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر