کد خبر: 202953
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

دنیامالی، وزیر ورزش خبر داد: ورود کارشناسان فیفا به موضوع جادوگری در فوتبال

دنیامالی، وزیر وزرش و جوانان درباره گسترش پدیده جادوگری در فوتبال به دیده‌بان ایران گفت: «فیفا در حال حاضر درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد و وزارت ورزش نمی‌تواند به این موضوع ورود پیدا کند و فدارسیون فوتبال باید به آن رسیدگی کند. بحث‌هایی که بوده بیشتر در حد گفته‌ها و شنیده‌هاست که امیدوارم صحت نداشته باشد، چرا که ورزش میدان رفتارهای جوانمردانه است و اینگونه رفتارها به جز جهل و خرافات چیز دیگری نیست و باید از این رفتارها پرهیز شود. به هر حال کارشناسان فیفا به موضوع گزارش های ارائه شده درباره جادوگری در فوتبال ورود کرده اند»

دنیامالی، وزیر ورزش خبر داد: ورود کارشناسان فیفا به موضوع جادوگری در فوتبال

دیده بان ایران- پریسا هاشمی: بحران مسکن این روزها گریبان بسیاری از جوانان را گرفته است. برخی از آنها حالا جدای از هم و در خانه والدین خود زندگی می‌کنند، آنهم به دلیل افزایش قیمت مسکن. شنیدن از افزایش سبک زندگی در خانه‌های قمرخانمی و البته خانه‌های اشتراکی هم انگار برای مسئولان عادی شده و دیگر به آن واکنشی نشان نمی‌دهند. اما همین مسئولان از جوانان و در این شرایط بغرنج مسکن، مشکلات معیشتی و اقتصادی انتظار فرزندآوری دارند در حالی که خانه‌های اشتراکی و زندگی جدا (در خانه والدین) هیچ حریم خصوصی‌ای را برای زوج‌های جوان باقی نمی‌گذارد.

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره بحران مسکن جوانان، ایران به دیده بان ایران گفت: «خوشبختانه در تخصیص تسهیلات به مسکن جوانان اولویت قائل هستیم. هر کدام از زوج‌هایی که فرم «ج» آنها سبز است در اولویت این تسهیلات قرار می‌گیرد. به جوانان در قانون جهش مسکن توجه شده است.  در حوزه اشتغال نیز وام‌هایی پیش‌بینی شده است.»

او افزود: «حتی در مورد ودیعه مسکن نیز زوج‌های جوان در اولویت قرار دارند. اما من هم اذعان می‌کنم که در این حوزه مشکل داریم و با انباشتگی مواجه هستیم. به این دلیل تلاش می‌کنیم تسهیلات بهتری را در حوزه مسکن، ازدواج و حتی اشتغال به جوانان ارائه کنیم.»

وزیر وزرش و جوانان درباره گسترش پدیده جادوگری در فوتبال به دیده‌بان ایران گفت: «موضوعات مطرح شده تنها براساس گفته‌ها و شنیده‌هاست. متاسفانه این موضوع مختص داخل ایران نیست و کل دنیا با این معضل مواجه هستند.»

دنیامالی تاکید کرد:  «فیفا در حال حاضر درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد و وزارت ورزش نمی‌تواند به این موضوع ورود پیدا کند و فدارسیون فوتبال باید به آن رسیدگی کند. بحث‌هایی که بوده بیشتر در حد گفته‌ها و شنیده‌هاست که امیدوارم صحت نداشته باشد، چرا که ورزش میدان رفتارهای جوانمردانه است و اینگونه رفتارها به جز جهل و خرافات چیز دیگری نیست و باید از این رفتارها پرهیز شود. به هر حال کارشناسان فیفا به موضوع گزارش های ارائه شده درباره جادوگری در فوتبال ورود کرده اند»

منبع: دیده بان ایران 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر