کد خبر: 202724
A

افشاگری تازه جباری از ماجرای بیرانوند و پرسپولیس/ ۵میلیارد رشوه نبوده بلکه زدوبند بوده/ کسانی که پول گرفتند هنوز در باشگاه هستند!

رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس: صحبت زیاد است که درویش این کار را کرده یا اعضای هیئت مدیره یا معاون باشگاه بوده اما در هر صورت بدون اجازه مدیرعامل که نمی توانند این کار را انجام دهند. این حرکت خودش اشکال است!

افشاگری تازه جباری از ماجرای بیرانوند و پرسپولیس/ ۵میلیارد رشوه نبوده بلکه زدوبند بوده/ کسانی که پول گرفتند هنوز در باشگاه هستند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  رضا جباری یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در دهه هشتاد اولین کسی بود که درباره الحاقیه قرارداد علیرضا بیرانوند افشاگری کرد و ادعا کرد این الحاقیه حاصل یک «ساخت‌وپاخت» پشت پرده است‌.

این روزها که دروازه بان سابق تراکتور از پرداخت شیرینی ۵ میلیارد به مدیران پرسپولیس برای اضافه کردن آن الحاقیه گفته .و در یک گفت‌وگوی خصوصی دیگر هم تاکید کرده این کار را انجام داده بد نیست تا بازهم نظر رضا جباری را در این خصوص بدانیم!

جباری در خصوص افشاگری هایی که درباره الحاقیه قرارداد علیرضا بیرانوند داشت به خبرنگار «اعتمادآنلاین» گفت: حتی اگر بازیکن و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نبود و یک تیم دیگری چنین کاری می کرد برای منی که سالهاست در فوتبال هستم این حرکت مشکوک می‌بود! از زمانی که این الحاقیه علنی شد من ده تا جواب شنیدم! اوایل که اصلا نمی گفتند چرا اضافه شده بعد از آن ده تا جواب شنیدیم که آخرین بار در برنامه فوتبال برتر گفتند سر پاداش الحاقیه را اضافه کردیم‌که این غیرقابل پذیرش است.

وی با انتقاد نسبت به عدم مدیریت مدیران باشگاه درباره قرارداد با بیرانوند افزود: صحبت زیاد است که درویش این کار را کرده یا اعضای هیئت مدیره یا معاون باشگاه بوده اما در هر صورت بدون اجازه مدیرعامل که نمی توانند این کار را انجام دهند. این حرکت خودش اشکال است! بازیکن مگر قرارداد ندارد؟ پول بیشتر می خواهم یعنی چی؟ این اشتباه مدیرعامل است که باشگاه دچار مشکل می شود یا بازیکن دچار اشکال می شود و هوادار در مقابلش قرار گرفتند یا خود مدیریت زیر سوال رفته است سر چی؟ اینکه نتوانستیم درست این قضیه را مدیریت کنیم‌.

جباری افزود: در یک قرارداد قانونی وقتی یک بند اضافه می کنند آخرش می شود همین داستان هایی که داریم می‌بینیم! از روز اول گفتم این داستان دارد. گفتم این موضوع را جمع کنید اما هرروز یک داستان جدید در آمد و امروز هم میبینید گریبانگیر باشگاه شده است.

از مجتبی جباری پرسیدیم آیا با  بیرانوند درباره این الحاقیه صحبت کردید جباری پاسخ داد:  یکسری مسائل را به خودم اجازه نمی دهم تا از بچه ها بپرسم. کلا خیلی به ندرت با بچه ها ارتباط می گیریم چه برسد به اینکه بخواهم درباره ی این مسائل دخالتی کنم. بازیکنان هستند می توانند شهادت دهند مگر اینکه یک مسئله ای را بخواهم مطمئن شوم و از بچه ها بپرسم. من از افراد دیگر که مرتبط با این قضیه بودند شنیده بودم.

دوباره سوال کردیم آیا افرادی که دخیل بودند هنوز هم در باشگاه هستند ؟ پیشکسوت پرسپولیس صریح پاسخ داد: بله ، هستند. یک نکته دیگر را بگویم. ‌بعضی چیزها را لازم نیست بپرسیم. همین اضافه شدن یک بند ده تا مسئله را مقابل چشم  من می آورد. چون خودم فوتبالیست بودم و از مسائل با خبر هستم. خودم از رفتار بیرانوند و نوع رفتن او مثل هواداران پرسپولیس ناراحت هستم اما بازیکن به کجا رسیده که گفته من این کار را کردم؟ لزومی ندارد که دروغ بگوید و خودش را زیر فشار ببرد. حتما یک داستانی بوده وقتی قرارداد ۲۰ میلیارد بوده و می خواهد آن را بیشتر کند یعنی سر پاداش بوده؟ برای ۳ ، ۴ میلیارد این کار را می کند یا این عدد بیشتر بوده؟ خیلی نمی خواهم در اینباره حرف بزنم‌چون باشگاه و بیرانوند زیر سوال می روند.

جباری در ادامه و در پاسخ به اصرار خبرنگار «اعتمادآنلاین» برای توضیح بیشتر گفت: این مسئله اصلا رشوه نیست. این آدم ها برای اینکه بیرانوند را بکوبند چسبیدند به رشوه! این اتفاقات رخ داده اصلا بر سر رشوه نبوده که! زد و بند بوده و بین خودشان بوده است!

جباری خاطرنشان کرد: ناگفته درباره الحاقیه زیاد است اما چون به ضرر دو طرف است هیچ کدام نمی توانند بگویند. بعد از بازی بیرانوند از بس شاکی شده می آید این را می گوید. می آید یک تیکه از ناگفته ها را می گوید تا به زعم خودش به این شکل به حق خودش برسد. این وسط پولی رد و بدل شده که نه باشگاه می توانسته ثبت کند و نه بیرانوند می تواند بگوید من  گرفتم چون وجاهت قانونی ندارد و برای اثبات آن بیرانوند هم دچار مشکل شده است. از روز اول گفتم اشتباه است اما به من پریدند که لازم بوده این الحاقیه .

جباری افزود: الان پورعلی گنجی یا علیپور بگویند قراردادم را اضافه کنید این کار را می کنید؟ این که نمی شود مدیریت. باید بپذیرند که اشتباه کردند و واقعیت را به هواداران بگویند. به هوادار باید بگویند چه کسی این کار را کرده! اگر درویش نکرده چه کسی کرده است؟

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر