کد خبر: 202340
A

محمود فکری: نگذارید مفعولان همجنس‌باز، مربی استقلال شوند!

محمود فکری از مدافعان و مربیان سابق باشگاه استقلال و سرمربی کنونی تیم مس شهربابک با گلایه از شیوع همجنس‌بازی در برخی تیم‌های فوتبال از مدیران استقلال خواست تن به مربی‌گری مفعولان ندهند! محمود فکری مدعیست نباید گذاشت یک همجنس‌گرای مفعول!! که کارنامه قبلی خوبی هم نداشته مربی استقلال شود. این ادعای فکری با انبوه کامنت هواداران آبی مواجه شده که دعوای او و یک فوروارد اسبق را عامل این سخنان دانسته‌اند.

محمود فکری: نگذارید مفعولان همجنس‌باز، مربی استقلال شوند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود فکری از مدافعان و مربیان سابق باشگاه استقلال و سرمربی کنونی تیم مس شهربابک با گلایه از شیوع همجنس‌بازی در برخی تیم‌های فوتبال از مدیران استقلال خواست تن به مربی‌گری مفعولان ندهند! محمود فکری مدعیست نباید گذاشت یک همجنس‌گرای مفعول!! که کارنامه قبلی خوبی هم نداشته مربی استقلال شود. این ادعای فکری با انبوه کامنت هواداران آبی مواجه شده که دعوای او و یک فوروارد اسبق را عامل این سخنان دانسته‌اند.

فکری تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم شد

به دنبال اظهارات محمودفکری درباره همجنس بازی در فوتبال کمیته انضباطی اعلام کرد: محمود فکری سرمربی تیم مس شهربابک به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است. وی همچنین جهت ادای توضیح باید در کمیته انضباطی حضور یابد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر