کد خبر: 202130
A

وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز در مدار بهره برداری قرار می گیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد ورزشگاه آزادی به صورت سه شیفت کار می کنیم و تا پایان پاییز در مدار بهره برداری قرارمی گیرد.

وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز در مدار بهره برداری قرار می گیرد

  به گزارش سایت دیده بان ایران؛  احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک عملیات وعده صادق 2 ، گفت: اقدام شجاعانه نیروهای مسلح ایران در راستای بازدارندگی شرارت‌های رژیم صهونیستی بود.پیام دولت ایران این است که ما دنبال جنگ نیستیم. پیام موشک‌های سه‌شنبه شب اثبات تبدیل گنبد آهنین به گنبد «آبکش» بود. به رژیم صهیونیستی نشان دادیم اگر به شرارت‌هایش ادامه دهد، حتما پاسخ‌های محکم‌تری دریافت می‌کند.

 وی در مورد وام ازدواج نیز، گفت:در رابطه با موضوع وام ازدواج و اشتغال نشست های با وزیر اقتصاد و بانک مرکزی برگزار کردیم. سامانه باز شده است و به زودی وام های ازدواج و اشتغال پرداخت می شود.

وی درمورد بازسازی و نوسازی ورزشگاهها نیز، گفت: ورزشگاهها مطالبات مردم درست است. با یک انباشتگی در بحث نگهداشت ورزشگاهها مواجه بودیم. از زمانی که شروع به کارکردم کار ویژه ای را سامان دادیم و مردم مطمئن باشد که شرایط ورزشگاهها چه از لحاظ  نور، سکو و چمن را به سرانجام می رسانیم. در مورد ورزشگاه آزادی به صورت سه شیفت کار می کنیم و تا پایان پاییز در مدار بهره برداری قرارمی گیرد. در بحث استان ها هم توجه به لیگ برتر و دسته یکاستاندارن را مسئول نظارت و تامین منابع مورد نیاز برای ورزشگهای که لیگ برگزارمی شود کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر