کد خبر: 201582
A

باشگاه استقلال: تا ساعت ۱۶ منتظر حضور نکونام در اردوی تیم می‌مانیم

باشگاه استقلال که با استعفای سرمربی خود مخالفت کرده است و بعد از شکست در دربی، باید روز شنبه برای مصاف با تیم السد، به قطر سفر کن ، اعلام کرده است که تا ساعت ۱۶ امروز (جمعه) منتظر حضور نکونام در اردوی تیم می‌ماند، اما در صورت غیبت او، تصمیم جدیدی می‌گیرند.

باشگاه استقلال: تا ساعت ۱۶ منتظر حضور نکونام در اردوی تیم می‌مانیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، باشگاه استقلال که با استعفای سرمربی خود مخالفت کرده است و بعد از شکست در دربی، باید روز شنبه برای مصاف با تیم السد، به قطر سفر کن ، اعلام کرده است که تا ساعت ۱۶ امروز (جمعه) منتظر حضور نکونام در اردوی تیم می‌ماند، اما در صورت غیبت او، تصمیم جدیدی می‌گیرند.

شب گذشته (پنجشنبه) با وجود انتشار نامه خداحافظی نکونام از استقلال، باشگاه به صورت رسمی به این استعفا واکنش نشان داد و با آن مخالفت کرد

این در حالی است که جواد نکونام پنج‌شنبه شب در نامه‌ای خطاب به هواداران باشگاه، از سمت خود به‌عنوان سرمربی استقلال استعفا داد. این تصمیم پس از شکست تلخ یک بر صفر برابر پرسپولیس در دربی ۱۰۴ گرفته شد؛ شکستی که باعث شد هواداران به شدت از عملکرد نکونام و تیمش انتقاد کنند.

بسیاری از هواداران صبح پنجشنبه مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به نتایج ضعیف تیم ابراز داشتند. استقلال در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها پنج امتیاز کسب کرده که برای تیمی با انتظارات بالا و هوادارانی پرشور، ناکامی بزرگی محسوب می‌شود.

استعفای نکونام دقیقا ۲۴ ساعت پس از شکست در دربی اعلام شد. نامه نکونام بدان معنا بود که او قصد ندارد در دیدار حساس استقلال برابر السد قطر در لیگ نخبگان، تیم را همراهی کند. استقلال باید شنبه برای دومین بازی خود در لیگ نخبگان به قطر سفر کند و مقابل السد قرار گیرد. همین موضوع باعث شد تا باشگاه استقلال بیانیه، دیشب به صورت شبانه‌ای را صادر کرده و با استعفای سرمربی خود مخالفت کند.

هر چند که باشگاه استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار حساس با السد اعلام کرده با استعفای نکونام موافقت نخواهد کرد، اما موضوع اصلی این است که آیا سرمربی آبی‌ها حاضر خواهد شد که دوباره به تیم برگشته و سکان هدایت تیم را برعهده بگیرد یا خیر؟

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر