کد خبر: 199742
A

حضور رونالدو در قلعه حسن خان قطعی شد/ AFC ورزشگاه شهر قدس را تایید کرد

با تایید رسمی AFC، تمام میزبانی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله میزبانی سرخابی ها از تیم النصر عربستان که کریستیانو رونالدو در آن حضور دارد، در ورزشگاه شهدای شهر قدس (قلعه حسن خان) صورت خواهد گرفت.

حضور رونالدو در قلعه حسن خان قطعی شد/ AFC ورزشگاه شهر قدس را تایید کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، سایت رسمی AFC نام ورزشگاه میزبانی بازی روز ۲۶ شهریور استقلال تهران و الغرافه قطر را به‌روزرسانی کرد که بر این اساس، این مسابقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس که در محله قلعه حسن خان تهران واقع شده است، برگزار خواهد شد.

IMG_20240909_172438_299

با توجه به تایید رسمی ورزشگاه شهدای شهر قدس توسط نماینده AFC، به نظر می‌رسد با توجه به این که ورزشگاه آزادی تا پایان امسال آماده نخواهد شد، سایر میزبانی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در چند ماه آینده، تیم‌های الشرطه عراق، پاختاکور ازبکستان، الغرافه قطر و النصر عربستان برای برگزاری مسابقه با سرخابی‌ها، به ورزشگاه مذکور خواهند آمد.

در این میان حضور کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر در محله قلعه حسن خان تهران، در روزهای اخیر دستمایه طنز کاربران فضای مجازی شده است که به نظر می‌رسد به‌زودی این موضوع به واقعیت می‌پیوندد. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر