کد خبر: 198680
A
هشدار رئیس هیات فوتبال استان تهران؛

کار دشوار یگان ویژه برای میزبانی از رونالدو در قلعه حسن خان

پس از رسمی شدن برگزاری بازی استقلال تهران و النصر عربستان در ورزشگاه شهر قدس «قلعه حسن خان»، رئیس هیات فوتبال استان تهران نسبت به کار دشوار نیروی انتظامی و یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت، هشدار داد.

کار دشوار یگان ویژه برای میزبانی از رونالدو در قلعه حسن خان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره جلسه بررسی وضعیت ورزشگاه شهر قدس بابت میزبانی از استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت: از الان هشدار می‌دهم و یگان ویژه و پلیس امنیت بدانند برای نخستین بار میزبانی لیگ نخبگان آسیا را به ورزشگاهی می‌آوریم که با چالش‌هایی که در این جلسه مطرح نشد، مواجه خواهیم شد. بازی‌های نخبگان آسیا با مسابقات لیگ متفاوت است و با ۸ هزار نفر برگزار نمی‌شود و تعداد زیادی تماشاگر خواهد آمد.

او ادامه داد: ورود و خروج ورزشگاه نیاز به افراد حرفه‌ای دارد و کار یگان ویژه نیز خیلی سخت خواهد بود. نمی‌دانم راهکار پلیس برای این کار چیست اما بر اساس تجربه‌ام می‌گویم کمتر از ۱۵، ۲۰ هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آیند و به کمتر از این فکر نکنید. باید فکر عاجلی کرد؛ به این جلسه بسنده نکنید و با انشا‌الله گفتن کار درست نمی‌شود. مطمئنم چالش بسیار بزرگی برای استقلال و پرسپولیس درست می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران همچنین گفت: اگر النصر عربستان بخواهد با رونالدو به اینجا بیاید، کل ایران اینجا می‌آیند! بازی تیم ملی ایران و لبنان در سال ۱۴۰۱ به خاطرم می‌آید و اگر پیش‌بینی درستی نکنیم دوباره آن اتفاقات تکرار می‌شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر