کد خبر: 196155
A

واکنش عارف به در آغوش گرفتن ناهید و کیمیا؛ وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد + فیلم

معاون اول رئیس‌جمهور به صحنه در آغوش گرفتن کیمیا علیزاده توسط ناهید کیانی واکنش نشان داد و گفت: وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد. انشاءالله شاهد مهاجرت معکوس جوانانمان باشیم.

واکنش عارف به در آغوش گرفتن ناهید و کیمیا؛ وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش به پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در المپیک پاریس گفت: به ورزشکاران عزیز کشورمان تبریک می‌گویم که در المپیک در دو صحنه پیروز شدند؛ یکی صحنه رقابت بود که در خیلی از موارد ما برای اولین بار به این پیروزی رسیده بودیم.

وی افزود: صحنه دوم، صحنه اخلاق بود که آدم احساس غرور می‌کرد؛ انسان وقتی رفتار و کردار ورزشکاران را نسبت به جوانان هموطن خود می‌دید، جوانانی که به هر دلیلی تصمیم به مهاجرت گرفتند که حق هر فرد است.

عارف تاکید کرد: پیام این جوانان این بود که وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد؛ انشاءالله شاهد مهاجرت معکوس باشیم؛ جوانان برجسته و زبده و هموطنان عزیز که به هر دلیل مهاجرت کردند، افتخار خدمتگزاری آنها در داخل کشور را پیدا می کنیم.

گفتنی است؛ در حاشیه رقابت‌های تکواندوی زنان المپیک پاریس، ناهید کیانی، تکواندوکار  کشورمان پس از قرار گرفتن روی سکوی المپیک و کسب مدال نقره، کیمیا علیزاده که سابقا برای تیم ملی ایران بازی می‌کرد و در این دوره از المپیک با پرچم بلغارستان حاضر شد و به مدال برنز رسید را در آغوش گرفت. 

همچنین امین میرزاده، کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم ملی ایران که در سنگین‌وزن به مدال برنز رسید هم بعد از این که در دیدار رده‌بندی، صباح شریعتی، کشتی‌گیر ایرانی تیم جمهوری آذربایجان را شکست داد، در لحظه‌ای که شریعتی قصد داشت از کشتی خداحافظی کند، او را روی دوش گرفت و به نشانه احترام دور تشک چرخاند. 

volumeVideo: 6.02M | durationVideo: 00:01:23
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر