کد خبر: 194673
A

بیرانوند: اسکوچیچ برگشته که خیلی چیزها را ثابت کند

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و فعلی تراکتور در حاشیه تست پزشکی بازیکنان تراکتور درباره حضور در تبریز صحبت کرد و صحبت‌های جنجالی‌ای درباره مدیرعامل پرسپولیس بر زبان آورد.

بیرانوند: اسکوچیچ برگشته که خیلی چیزها را ثابت کند

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛علیرضا بیرانوند در حاشیه تست ایفمارک بازیکنان تراکتور در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر این اتفاق خیلی بزرگ است که بازیکنان و اعضای کادرفنی یک تیم می‌دانند که وضعیت بازیکنان چگونه است.

بیرانوند درباره حضور مهدی تاج در محل تست پزشکی تراکتور و شوخی با او گفت: آقای تاج عزیز و بزرگ، یکی از افراد زحمتکش فدراسیون هستند که نشان داده واقعا برای ورزش و فوتبال تلاش می‌کند. به امید خدا بتوانیم زحمت‌های او را جبران و مردم را خوشحال کنیم. تا یک ماه دیگر بازی‌ها انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و امیدوارم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

او درباره همکاری با دراگان اسکوچیچ هم عنوان کرد: صد درصد آقای اسکوچیچ یک مربی با دانش و کسی است که همه او را می‌شناسید. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یکی دو بازی دوستانه ملایم هم داشتیم چون در بدنسازی بودیم. خدا را شکر آقای زنوزی و تراکتور تیم خیلی خوبی بسته و امیدوارم یک سال خیلی خوب داشته باشیم. همه می‌دانید که اسکوچیچ جدا از اینکه یک مربی بزرگ است، به ایران آمده که خیلی چیزها را ثابت کند و خیلی ‌چیزها را نشان دهد. بالاخره اتفاقاتی که قبلا در تیم ملی افتاد را اینجا می‌خواهد ثابت کند. ما هم به عنوان بازیکنی که یکی، دو سال در تیم ملی کنارش بودیم به او کمک می‌کنیم.

دروازه‌بان تراکتور درباره اینکه باید در هفته دوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود، گفت: این اتفاق بزرگی است و تصمیم گرفتم یک چالش جدید را به زندگی‌ام بیاورم. می‌دانید فوتبال من هم تمام می‌شود و بعد از فوتبال باید به سمت مربیگری بروم. باید جاهایی بروم که بعداً به درد مربیگری و آینده‌ام بخورد. خدا را شکر یک باشگاه بزرگ را انتخاب کردم که هواداران خوبی دارد و مطمئنم تراکتور امسال تیم خوبی خواهد داشت. از هواداران تراکتور هم خواهش می‌کنم که مثل همیشه که تیم را حمایت کردند امسال هم کمک کنند. دلگرمی ما فقط همین هواداران هستند و می‌دانیم که چقدر با برد تراکتور خوشحال می‌شوند و با قهرمانی می‌توانند سال‌های سال شاد باشند. امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. من هم تمام تمرکزم را روی تمرین گذاشته‌ام و الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم بازی اول با مس رفسنجان است که آن را با اقتدار پشت سر بگذاریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر