کد خبر: 192018
A

ائتلاف بزرگ ورزش ایران، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

ائتلاف بزرگ ورزش ایران، در بیانیه ای مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

ائتلاف بزرگ ورزش ایران، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ائتلاف بزرگ ورزش ایران، در بیانیه ای مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد. بنابر گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ائتلاف بزرگ ورزش ایران متن بیانیه بدین شرح است

مردم قهرمان ایران !

 انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) که در واقع پس از رسالت رسول الله بزرگترین انقلاب اسلامی در تاریخ زرین ایران و جهان میباشد، علی رغم کارشکنی ها و اقدامات ناجوانمردانه صهیونیست ها و استکبار جهانی و همچنین خود فروخته گان داخلی در تمام زمینه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی همچنان قبله امید مستضعفان جهان است . اصلی ترین هدف انقلاب اسلامی تشکیل تمدن توحیدی در سراسر جهان به امامت حضرت ولی عصر (عج) میباشد.

بعداز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استمرار نظام جمهوری اسلامی  اکنون در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم انتخابی سرنوشت ساز و حساس توام با دشمن شناسی است.

مردم فهیم ایران بزرگ !

برادر و خواهر گرامی، اگر در دور اول انتخابات به هر دلیلی شرکت نکردید اگر نتوانستید بهترین گزینه برای به دست گرفتن سرنوشت کشور در چهار سال آینده را بشناسید، حال با این دو نامزد آقایان دکتر سعید جلیلی و دکتر مسعود پزشکیان، سرنوشت خود و کشور عزیزمان ایران را خودتان تعیین کنید و با انتخاب اصلح، قدمی بزرگ برای زندگی بهتر بردارید.

مرم صبور ایران !

روز جمعه 15 تیر ماه روز عزت، اقتدار و عظمت ایران خواهد بود . اگر به سرنوشت خود، خانواده و کشورتان اهمیت میدهید، اگر آرزوی زندگی بهتری دارید، حتما با گامهای مصمم و محکم در پای صندوق های رای شرکت کنید و در این مقطع شک و تردید جایز نیست.

 با حضور خود در انتخابات، قلب آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و شهدا از من و شما خشنود و شرمنده شهید رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید والا مقام دکتر رئیسی نشویم.

photo_2024-07-04_21-44-45

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر