کد خبر: 187900
A

پیشنهاد اغواکننده سعودی‌ها به بکر؛ ستاره لیورپول همبازی رونالدو می‌شود؟

فوتبال عربستان در یک سال اخیر با ریخت و پاش‌های عجیب موفق شده بسیاری از ستاره‌های مطرح دنیا از جمله، کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بزنما، سادیو مانه، انگولو کانته، میتروویچ، یانیک کاراسکو و ... را به خدمت بگیرد. تلگراف پیش‌تر در خبری مدعی شده بود که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در تابستان پیش‌رو به دنبال جذب آلیسون بکر دروازه‌بان لیورپول و ادرسون مورایس دروازه‌بان منچسترسیتی برای باشگاه‌های سعودی است.

پیشنهاد اغواکننده سعودی‌ها به بکر؛ ستاره لیورپول همبازی رونالدو می‌شود؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  باشگاه النصر با مبلغ نجومی و اغوا کننده به دنبال جذب ستاره لیورپول است.

فوتبال عربستان در یک سال اخیر با ریخت و پاش‌های عجیب موفق شده بسیاری از ستاره‌های مطرح دنیا از جمله، کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بزنما، سادیو مانه، انگولو کانته، میتروویچ، یانیک کاراسکو و ... را به خدمت بگیرد.

تلگراف پیش‌تر در خبری مدعی شده بود که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در تابستان پیش‌رو به دنبال جذب آلیسون بکر دروازه‌بان لیورپول و ادرسون مورایس دروازه‌بان منچسترسیتی برای باشگاه‌های سعودی است.

حالا این نشریه در جدیدترین خبر خود اعلام کرده؛ باشگاه النصر عربستان در تلاش است تا با پیشنهاد نجومی و اغوا کننده آلیسون سنگربان ۳۱ ساله لیورپول را به خدمت بگیرد تا این دروازه‌بان همبازی کریستیانو رونالدو در این تیم شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر