کد خبر: 171485
A

درخشان: پرسپولیس با ادامه این روند نمی‌تواند روی قهرمانی لیگ حساب کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه تیم تحت هدایت گل‌محمدی از ضعف در خط حمله رنج می‌برد، گفت، سرخپوشان با ادامه این روند نمی‌توانند روی قهرمانی لیگ حساب کنند.

درخشان: پرسپولیس با ادامه این روند نمی‌تواند روی قهرمانی لیگ حساب کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سپاهان از شانس بسیار خوبی برای صعود برخوردار است، مگر اینکه زمین و آسمان دست به دست هم بدهد و اتفاقات باورنکردنی رخ دهد تا تیم مورایس از دور مسابقات کنار برود.

آخرین دور از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از راه رسید و سپاهان یکی از تیم‌هایی است که برای رسیدن به دور بعدی مسابقات تلاش می‌کند. شاگردان مورایس وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی دارند و حتی می‌توانند به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس از بازی برابر ملوان به یکباره اُفت کرد و چند امتیاز حساس را از دست داد و در طرف مقابل رقیبانش نتایج خوبی گرفتند.پرسپولیس با ادامه این روند نمی‌تواند روی قهرمانی لیگ حساب کند و مشکل خط حمله به هر شکلی باید برطرف شود. اینکه امیدوار باشیم پرسپولیس در هر بازی با نتیجه یک بر صفر به برد برسد اصلاً درست و منطقی نیست و باید برای مشکلات تیم چاره‌ای پیدا کنند.

درخشان راجع به انتقادهای صورت گرفته از باشگاه پرسپولیس بابت جذب نبیل باهویی هم یادآور شد: در این زمینه بارها صحبت کردیم. مهاجم خارجی باید همیشه از بازیکنان ایرانی در سطح بالاتری قرار داشته باشد، ولی متأسفانه پرسپولیس همچنان برای جذب مهاجم خارجی اشتباه می‌کند و مهاجمی توانمند جذب نمی‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر