کد خبر: 157973
A

جزییات درگیری در فدراسیون ووشو/ برخی ورزشکاران زخمی شدند

فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.

جزییات درگیری در فدراسیون ووشو/ برخی ورزشکاران زخمی شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.

فدراسیون ووشو با اعلام این خبر که «ظهر امروز (پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲) آقای احسان ده‌پهلوان به همراه همسر، دخترانش و چند مرد به محل فدراسیون ووشو در روز تعطیل کاری حمله‌ور می‌‎شود و ضمن فحاشی و درگیری با سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان، باعث ایجاد جراحاتی برای او می‌شود و به اموال این فدراسیون خسارات وارد می‌کند.» اطلاعیه‌ منتشر کرده و در آن ماجرای رخ داده را توضیح داده است.

در بیانیه فدراسیون ووشو  آمده است: در این اقدام شنیع و هتک حرمت به خوابگاه دختران فدراسیون ووشو، هیچگونه درگیری، دفاع و اقدامی از سوی ورزشکاران تیم ملی ووشو بانوان و کارمندان فدراسیون ووشو صورت نگرفته و صرفا ایشان و همراهانشان سعی بر "برهم زدن نظم" و "ورود به عنف" داشته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر