کد خبر: 201434
A

ماجرای «قرارهای عاشقانه» مدیر عامل تسلا با نخست‌وزیر ایتالیا

ایلان ماسک پس از انتشار عکس وی در شبکه‌های اجتماعی، به شایعات مربوط به قرار ملاقات عاشقانه با نخست وزیر ایتالیا واکنش نشان داد. ماسک در یک مراسم اهدای جوایز در نیویورک ملونی را تحسین کرد و از اصالت و صداقت او به عنوان یک سیاستمدار تمجید کرد.

ماجرای «قرارهای عاشقانه» مدیر عامل تسلا با نخست‌وزیر ایتالیا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ایلان ماسک پس از انتشار عکس وی در شبکه‌های اجتماعی، به شایعات مربوط به قرار ملاقات عاشقانه با نخست وزیر ایتالیا واکنش نشان داد. ماسک در یک مراسم اهدای جوایز در نیویورک ملونی را تحسین کرد و از اصالت و صداقت او به عنوان یک سیاستمدار تمجید کرد.

روز چهارشنبه، ایلان ماسک پس از انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی از خودش در کنار جورجا ملونی به شایعات در مورد «قرار ملاقات عاشقانه»  با نخست‌وزیر ایتالیا واکنش نشان داد.

مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس وضعیت را روشن کرد و گفت: «ما در رابطه [عاشقانه] نیستیم.»

این مطلب ایلان ماسک واکنش متفاوتی را از سوی کاربران اینترنتی در پی داشت،‌ بطوریکه برخی از آن‌ها با بازیگوشی از ایده زوج بودن آن دو حمایت کردند. یکی از کاربران نوشت: «چرا که نه، خیلی به هم می‌آیید.»

یک حساب کاربری متعلق به تسلاسواران با انتشار عکسی از آقای ماسک در کنار خانم ملونی نوشت: «اگر بادیگارد هم تو عکس نمی‌افتاد، یک عکس عاشقانه خیلی خوبی می‌شد رئیس!»

یک حساب کاربری دیگر نوشت: «جناب رئیس! دارایی خالص [ملونی] حدود ۳۰ میلیون است! که برای کسی که در سیاست است بسیار تأثیرگذار است! او روی مای هم تاثیر مثبت گذاشت! متوجه شدم وقتی داشتی سخنرانی می‌کردی خیلی خجالتی بودی و خیلی شبیه خودت نبودی. من که فکر می کنم او ممکن است شما را دوست داشته باشد. شاید هم او چشمش اسپیس‌ایکس را گرفته باشد. به نظر من او زن خوب و مهربانی است. وقتی اتحادیه اروپا علیه شما بود، او در کنار شما ایستاد! من عاشق این ویدیو هستم!! خیلی نازه!»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر