کد خبر: 188651
A

برنده خوش‌شانس لاتاری/ جایزه ۵۰ هزار دلاری با امتحان پلاک ماشین

مردی اهل شهرستان کارول مریلند در آمریکا به مسئولان لاتاری مریلند گفت که سه تا وسیله‌نقلیه دارد و مرتب برای شرکت در لاتاری‌های ۵ رقمی، از شماره پلاک‌های خودروهای خود استفاده می‌کند. او اخیرا برای شرکت در بلیت بخت‌آزمایی مربوط به شرکت تسلا، از یکی از شماره پلاک‌های خودروی خود استفاده کرد. او بلیت ۱ دلاری لاتاری خرید و ۵ رقم عدد پلاک خودروی خود را وارد کرد و وقتی نیمه روز نتیجه لاتاری را بررسی کرد با ۵ رقم پلاک خودروی خود که به‌ترتیب ۵،‌ ۶، ۸، ۴ و ۳ بودند مواجه شد. او به همین سادگی برنده جایزه ۵۰ هزار دلاری شد.

برنده خوش‌شانس لاتاری/ جایزه ۵۰ هزار دلاری با امتحان پلاک ماشین

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مردی اهل شهرستان کارول مریلند در آمریکا به مسئولان لاتاری مریلند گفت که سه تا وسیله‌نقلیه دارد و مرتب برای شرکت در لاتاری‌های ۵ رقمی، از شماره پلاک‌های خودروهای خود استفاده می‌کند.

او اخیرا برای شرکت در بلیت بخت‌آزمایی مربوط به شرکت تسلا، از یکی از شماره پلاک‌های خودروی خود استفاده کرد.

او بلیت ۱ دلاری لاتاری خرید و ۵ رقم عدد پلاک خودروی خود را وارد کرد و وقتی نیمه روز نتیجه لاتاری را بررسی کرد با ۵ رقم پلاک خودروی خود که به‌ترتیب ۵،‌ ۶، ۸، ۴ و ۳ بودند مواجه شد. او به همین سادگی برنده جایزه ۵۰ هزار دلاری شد.

ین مرد خوش‌شانس گفت با این جایزه می‌تواند برخی از صورت‌حساب‌های مربوط به بازنشستگی‌اش را بپردازد و بازنشسته شود. همچنین او می‌تواند بعد از بازنشستگی برخی از هزینه‌های بازسازی خانه و باغچه‌اش را هم پرداخت کند.

منبع: upi

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر